O scrisoare catre blogul meu


Draga blogule,

Sunt perfect constienta de cat de nebuneasca pare aceasta scrisoare. Stiu. Insa cred ca trebuia sa o fac. Trebuie sa scriu asta.

In fiecare an multumesc cititorilor, sustinatorilor, sponsorilor, celor care nu ma plac la fel de mult. Insa de cate ori ti-am multumit tie? De cate ori? Si stiu ca nu are logica. Stiu ca blogul sunt eu, tu, fata din Bucuresti care ne citeste zilnic. Astazi vreau sa consider ca esti o persoana, ca stai in fata mea si te privesc in ochi si iti zic aceste cuvinte.

Ne-am cunoscut acum patru ani pe vremea asta. Iti aduce aminte? Pentru ca eu da, imi aduc aminte. Imi aduc aminte cu o claritate care ma tulbura, care pare ireala, dar totusi e acolo, la mine in minte. Imi aduc aminte caietul pe care l-am folosit ca sa te planuiesc. Imi aduc aminte cate emotii am avut cand te-am deschis prima data si cand am facut cunostinta. Cand am auzit numele tau am stiut ca vom fi cei mai buni prieteni. Ne-am prezentat si aia a fost. Ne-am conectat de la primul moment in care ne-am vazut. Am incercat sa ma tin cu dintii de tine, cu orice pret. Am refuzat sa renunt la tine, pentru ca prieteni ca astia nu se gasesc usor.

Am inceput cu pasi timizi, care au devenit din ce in ce mai puternici pe masura ce am crescut. Adevarul este, draga blogule, ca am crescut impreuna. Am descoperit lumea impreuna si tu ai fost martorul tuturor reusitolor mele cele mai rasunatoare, dar si a durerii prin care am trecut atat de des. Cred ca asta ne-a adus impreuna. Faptul ca eu stiam ca am pe cine ma baza. Stiam ca ma intorc acasa si gasesc coltul meu de Rai, prietenul meu cel mai de pret si toate grijile vor disparea, macar pentru un timp.

Am trecut prin atat de multe! Imi aduc aminte si acum primele comentarii, primii prieteni pe care i-am primit in gasca noastra. Imi amintesc, de asemenea, cum am daruit bucurie atat de multor prieteni prin cartile oferite de noi. Imi vin in minte foarte des si toate complimentele si aprecierile pe care le-am primit de la diversi prieteni cu aceleasi pasiuni ca si noi.

Toate zambetele si rasetele pe care le-am primit din cauza ta imi apar in minte. Nu voi putea sa te uit niciodata, pentru ca ai devenit o parte din mine, la fel cum si eu am devenit o parte din tine. Chiar daca in ultima perioada nu ne mai intalnim la fel de des ca si inainte, esti mereu in mintea mea. Vreau sa te vizitez mai des, dar viata de zi cu zi nu imi permite asta. Stiu ca ar trebui sa te consider si pe tine viata de zi cu zi, dar nu esti. Tu, dragule blog, esti mai mult de-atat. Tu esti ceva iesit din comun, care ma uimeste de fiecare data.

Esti printre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat in cei 16 ani de existenta. Aproape la fel de bun ca si vioara si trebuie sa recunosti ca asta e ceva! 😛

Iti multumesc si tie, deci! Nu iti poti imagina cat mai ajutat sa ma maturizez si sa ma descopar pe mine insami. M-ai ajutat sa imi imbunatatesc  multe laturi si aspecte ale caracterului, dar si ale vietii. Iti multumesc, de asemenea, ca imi esti aproape si ca nu ma dezamagesti niciodata. Stiu ca, la bine si la greu, am un loc in care ma pot ascunde. Realitatea este mai usor de infruntat alaturi de tine.

Nu stiu cat timp mai avem impreuna, dar stiu ca nu vei parasi niciodata mintea mea. Tu vei avea un loc in inima mea pe care nimeni nu il va putea fura. Timpul nostru nu se scurge. Voi face tot ce imi sta in putinta sa avem cat mai mult timp la dispozitie.

La multi ani! Sper ca anul viitor sa fim tot impreuna si sa fim si mai mari, si mai buni, si mai maturi! Sper sa avem parte de mai multe realizari si sa avem cati mai mult prieteni cititori alaturi!

Si nu uita… Bianca2b este ceva ce nimeni si nimic altceva nu va putea fi. Multumesc.

Cu dragoste,

Bianca

Leave a Reply

