Sa discutam despre… blog!


Dupa cum am spus ieri in postul aniversar, consider ca astazi este Anul Nou pentru blog. Si, ca si orice An Nou, vin cu niste rezolutii. De data asta, pentru blog. Am facut planurile, am scris postarile, mai am nevoie de timp. Dar vine el si timpul! Pana atunci, am nevoie de opiniile voastre. Am facut cateva poll-uri cu niste intrebari despre blog la care am nevoie de ajutorul vostru. Nu sunt multe, asa ca nu va va lua mult sa raspundeti la aceste poll-uri. As aprecia foarte mult daca ati completa aceste poll-uri, pentru ca vreau ca blogul sa devina pe placul tuturor. In special pe gustul meu, dar fiti siguri ca voi tine cont foarte mult si de parerile voastre! 🙂





Cam astea sunt nelamuririle mele in ceea ce priveste blogul. Binenteles, sper sa votati si, daca aveti ceva de adaugat, va rog sa nu ezitati sa imi lasati un comentariu. La acest moment, am nevoie de orice opinie si comentariu.

Vreau, de asemenea, sa va multumesc pentru cea mai frumoasa aniversare de pana acum! A fost o zi cu adevarat speciala si va multumesc pentru zambetele pe care mi le-ati oferit. Nu voi uita niciodata vorbele voastre frumoase si sper din tot sufletul ca anul viitor ne vom afla tot aici, dar in numar mai mare si mai… vestit! 🙂

 

Leave a Reply

