Currently reading… (59)


Weekend-ul asta mi-am luat liber de la tot. Dupa activitatile din ultimele 2 luni, saptamana asta am avut niste probleme de sanatate si am simtit, pur si simplu, ca sunt extenuata. De vreme ce vacanta mai intarzie, iar activitatile continua de saptamana viitoare pana la sfarsitul anului, zilele trecute ma simteam lipsita de putere, cu toate adunate pe mine si fara nici o cale de iesire. Eram sigura ca nu puteam sa rezist pana la vacanta, chiar daca au mai ramas doar 2 saptamani pana atunci… Asa ca am preferat sa imi iau weekend-ul asta o mica vacanta si sa ma odinesc bine, asa incat sa rezist pana la sfarsitul anului.

Ce inseamna un weekend liber, deci, pentru o cititoare inraita? Mult citit. Am multe de recuperat si vreau sa discut cu voi despre ce citesc acum.

Dar mai intai vreau sa discutam despre cartea pe care am pus-o inapoi pe raft acum 3 zile. Si nu pentru ca as fi terminat-o, ci pentru ca am abandonat-o.

Daca va aduceti aminte, in postarile trecute va spuneam ca am de terminat 3 carti: “The Bell Jar”, “50 Shades of Grey” si “The Circle”. Ei bine, doua dintre ele le-am terminat si incerc weekend-ul asta sa scriu recenziile.

Cu “The Circle”, insa, este alta poveste. Am reluat lectura acum o saptamana jumate. Eram entuziasmata, pentru ca in prima zi citisem cam 50 de pagini!! Ma gandeam ca gata, asta e! O voi termina si pe asta… am castigat!

wpid-71wlmoqhx6l.jpg

Dar nu a fost asa. Am ajuns pana la pagina 220 si m-am dat batuta.

Am vrut sa imi placa cartea. Hell, chiar aveam impresia ca imi place. Eram sigura ca o voi termina. Apoi, dintr-o data, mi-am dat seama ca imi pierd vremea cu ea.

Mi-am dat seama ca nu, nu imi place si ca imi va lua mai bine de doua saptamani sa o termin. M-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca nu are rost sa imi pierd timpul cu o carte care ma face sa  mi se ridice parul de fiecare data cand ma gandesc sa o citesc. Am atat de multe carti de citit, incat nu imi permit sa imi pierd timpul cu asa ceva.

Asa ca am renuntat la ea, in ciuda faptului ca mi-am promis mie ca o voi termina pana la sfarsitul anului. Urasc sa renunt la carti, sincer va spun. Dar am motive intemeiate de data asta si voi incerca weekend-ul asta sa va explic tot ce s-a intamplat cu mine si cu ‘The Circle’.

Urmatorul pas a fost sa ma hotarasc la o carte pe care sa o citesc. Vroiam ceva spectaculos, ceva care sa imi readuca pofta de citit si ceva care vroiam sa citesc de mult timp. Mintea ma ducea la o singura carte, asupra careia am si decis…

‘The Book Thief’ de Markus Zusak

the book thie

Daca va aduceti aminte, am inceput cartea aceasta prin Mai… dar m-am lasat repede, pentru ca o aveam in format eBook si, sincera sa fiu, e putin dificil sa citesti aceasta carte in eBook. Imi venea foarte greu sa o citesc si asta rapea din farmecul lecturii. Am decis sa astept sa imi iau cartea in paperback, pentru a nu strica experienta.

Am ajuns, in sfarsit, sa mi-o cumpar. Insa mi-a luat mult timp sa imi fac curaj sa o iau de pe raft si sa o incep. Nu stiu exact de ce, dar imi era frica ca nu imi va placea si aveam ideea asta ca “The Book Thief” este cartea perfecta.

Ei bine, am citit 181 de pagini in 3 zile, cu programul meu care de multe ori nu imi permite nici sa mananc. Motivul? M-am indragostit de cartea asta. Nebuneste. Imi place extraordinar de mult si chiar nu ma asteptam!

Binenteles ca am citit multe recenzii favorabile si multa lume mi-a recomandat-o, dar nu ma asteptam sa o ador de la inceput. Inca de cand am pus mana pe ea, am adorat coperta, care seamana cu o hartie. Apoi, incet incet, am inceput sa descopar stilul minunat al autorului si povestea foarte frumoasa si nu am putut rezista. Citesc oricand pot si ma bucur mult ca in sfarsit o citesc si eu. Vreau neaparat sa vad si filmul, cat mai curand!

Cred ca asta este cartea care imi va trezi pofta de citit… Da, o recomand!! ❤

Voi ce mai cititi? Ce-ati mai citit in ultima vreme si ce veti mai citi? 🙂

Leave a Reply

