La multi ani, Tomitza!


Daca ieri a fost ziua uneia dintre cele mai bune prietene ale mele, astazi este ziua uneia dintre cele mai importante persoane din viata mea… Tomitza, adica tata. Nu va asteptati sa ii spun ‘tata’, pentru ca nimeni nu il striga asa in casa. Pentru noi, el este Toma, Tomitza sau C….a.  Stie el. 😉

tomitza

Nu prea ma pricep eu la urari si nici la cadouri, iar cuvintele nu sunt destule pentru a spune tot ce am in minte.

Tomitza e genul de om care, in momentul in care ii spui ca ai facut o prostie, ori te ia peste picior, ori iti ofera una dintre “teoriile lui de viata”. Cu o incredere oarba in oameni, nu vrea decat sa nu ajung colega cu el. Adica sa nu care cumva sa nu imi indeplinesc visele. Nu ma intreaba ce fac, pe ce imi cheltui banii sau toate celelalte lucruri pe care parintii le intreaba, pentru ca el ma cunoaste. Stie ce fac si are incredere in mine, pentru ca noi doi suntem la fel. Chiar daca facial nu ne asemanam (Slava Domnului! 😉 ), caracterele noastre sunt la fel.

tomitza2

Un ospatar excelent, Toma este exact ca si Toma Necredinciosul. Pana nu vede  cu ochii lui, nu crede! Ar face, de asemenea, orice ca noua sa ne fie bine si chiar daca nu i-o spun des, el stie ca este cel mai bun tata din lume. Este, de asemenea, o persoana complicata si uneori greu de inteles, dar el ramane mereu Tomitza, persoana cu care ma inteleg cel mai bine.

Sa-ti aduc un servetel, Tomitza? 😉

tomitza 3

Nu prea mai stiu ce sa zic… la multi, multi ani si nu trebuie sa-ti mai spun ca te iubesc. Stii ca nu e genul meu. Ce naiba, am o aparenta de pastrat! ahaha! Anyway, intr-o zi sper ca am sa pot sa iti zic toate astea intr-o rulota. Si mai incet cu tortul… 😉

Ah da, si…

renault 25

Si sa nu uitam:

Intr-o zi, in versiunea de vioara, de pe mainile mele. 🙂

Si hai, gata cu bascalia ca prea ne-am intins. La curatenie cu tine! 🙂

Leave a Reply

