Castigatorul concursului “The fault, Brutus…”


Astazi se incheie primul concurs aniversar. A fost o aniversare tare frumoasa, dar incet incet, se termina. Sunt un pic trista, dar gandul ca vine o alta aniversare ma face sa zambesc.

Pentru ca stiu ca sunteti nerabdatori, am sa las introducerile. Nu inainte de a va multumi, din nou, pentru toate urarile si cuvintele frumoase.

Okay, deci. Castigatorul (ales cu ajutorul site-ului random.org) concursului ‘The fault, Brutus…’  si a celor doua carti pe care le-am oferit la acest concurs este…

Teo!

(“Hm… personajul meu preferat este, cu siguranta, Tris din ‘Divergent’. Am citit intreaga serie si m-a impresionat curajul ei. Am indragit-o de la inceput pentru integritate, pentru curaj, pentru loialitatea si pentru dragostea ei.
La muuuuulti aaaaani!”)

Felicitari!

Astept adresa ta completa la adresa de e-mail matarela2007@yahoo.com in termen de 4 zile. Altfel, va trebui sa aleg un alt castigator.

Stati pe faza si zilele urmatoare pentru a vedea daca sunteti castigatorii celorlalte concursuri aniversare. 🙂

5 thoughts on “Castigatorul concursului “The fault, Brutus…”

  1. Wow… nu-mi vine sa cred! OM! Multumesc mult, mult!!! ❤
    Am trimis adresa… sper ca ai primit-o!
    Multumesc din nou si multumesc si voua, fetelor! 🙂

    Like

Leave a Reply

