Next on my TBR list… (2)


Stiti momentul acela in care iti promiti ca iti veti aduce aminte despre ceva, apoi uiti complet de acel ceva si iti aduci aminte dupa cateva saptamani? Eu il cunosc foarte bine, in special din septembrie. Mintea mea se concentreaza pe doar doua-trei lucruri anul asta: vioara, blogul (cartile incluse) si scoala. Ma concentrez numai pe lucrurile aceastea si uneori uit chiar si detaliile ce au legatura cu ele. Asta mi s-a intamplat cu aceasta rubrica. Va aduceti aminte cand am inaugurat-o? Am zis ca va fi relativ saptamanala. Ca, de fapt, voi posta aceasta rubrica de fiecare data cand voi fi nevoita sa imi aleg o noua carte de citit. Dar, binenteles ca ma las luata de val si uit mereu. Am sa imi pun un elastic si am sa trag de el de fiecare data cand aleg o noua carte, ca sa imi aduc aminte sa postez aceasta rubrica si sa va anunt pe voi ce vreau sa citesc.

In momentul de fata citesc “Gone Girl”. Imi place foarte mult, dar nu pot sa nu planuiesc urmatoarea mea lectura. Asa sunt eu. Imi place sa ma gandesc dinainte la ce voi face sau, in cazul acesta, la ce voi citi.

Am decis sa citesc ceva in spiritul Craciunului. Am pastrat cartea asta inca de cand am cumparat-o pentru a o citi la timpul potrivit. Este vorba despre ‘Let it snow’, cartea scrisa de John Green & Maureen Johnson si Lauren Myracle.

let it snow

“Let it snow” este o antologie ce cuprinde povestilor celor trei autori de mai sus. Cartea este plasata in timpul Craciunului, asa ca e nu mai buna de citit in cele trei zile de Craciun, cu noua mea cana de Craciun plina cu ceai, langa foc.

Sunt foarte entuziasmata sa citesc, in sfarsit, aceasta carte. Sper doar ca imi va placea. Am citit multe pareri impartite despre aceast antologie si sper ca nu voi fi dezamagita. Nu vreau sa imi stric Craciunul. Dar vorbim despre John Green, asa ca nu cred ca asta sa fie cazul.

Aceasta este descrierea:

An ill-timed storm on Christmas Eve buries the residents of Gracetown under multiple feet of snow and causes quite a bit of chaos. One brave soul ventures out into the storm from her stranded train and sets off a chain of events that will change quite a few lives. Over the next three days one girl takes a risky shortcut with an adorable stranger, three friends set out to win a race to the Waffle House (and the hash brown spoils), and the fate of a teacup pig falls into the hands of a lovesick barista.

A trio of today’s bestselling authors – John Green, Maureen Johnson, and Lauren Myracle – bring all the magic of the holidays to life in three hilarious and charming interconnected tales of love, romance, and kisses that will steal your breath away.

Anyway, asta va fi urmatoarea mea lectura. Lectura de Craciun. De-abia astept!

Voi ce veti citi de Craciun? Despre ‘Let it snow’ ce parere aveti?? 🙂

4 thoughts on “Next on my TBR list… (2)

Leave a Reply

