Ho ho ho! Craciun fericit! <3


M-am trezit de dimineata si, de cum am deschis ochii, am realizat ca este Ajunul Craciunului! Este, probabil, cel mai frumos sentiment ever, sa stii ca in sfarsit a sosit Craciunul, momentul pe care il asteptai de un an. Am o dispozitie extraordinar de bine inca de cand m-am trezit si sper sa dureze mult, mult timp.

Craciunul este cea  mai frumoasa perioada din an. Atat saptamana dinainte, cat si cele 3 Zile de Craciun sunt zilele mele preferate din an. Ador atmosfera festiva, ador luminitele si decoratuiunile, imi place sa ma plimb prin oras si sa ma uit la vitrinele frumos aranjate, imi place agitatia de peste tot, imi place felul in care toata lumea este fericita, imi plac colindele, prajiturile, vacanta, mancarea, emisiunile, filmele de Craciun, cartile de Craciun. Daca ar fi dupa mine, ar fi Craciun de cel putin doua ori pe an.

Am asteptat ziua aceasta un an intreg… oficial, este prima zi de vacanta si Ajunul Craciunul si n-am facut nimic decat sa dorm astazi. Planuiesc sa ma odihnesc in aceasta vacanta, sa citesc, sa ma ocup de blog si sa vad cat mai multe filme.

Insa nu despre asta este acest post. Pentru ca vine Craciunul, am cateva lucruri sa va urez.

merry christmas 1

Sper ca aceste zile si toate zilele de dupa sa va fie pline de fericire, rasete, dragoste, sanatate si sper ca toate drintele voastre sa se indeplineasca. Sper ca Mosul sa va aduca tot ce va doriti, iar sub brad sa gasiti orice va doriti mai tare. Craciunul este  o sarbatoare magica, care trebuie petrecuta in familie. Sper sa aveti parte de un Craciun magicm, alaturi de cei iubiti! ❤

christmas presents

Craciun fericit tuturor!! Haideti sa aprindem lumanarile si sa dam drumul la colinde… va las unul dintre melodiile mele preferate de Craciun. Daca tot este cald afara si zapada se lasa asteptata, macar sa ninga prin… boxe. 😉

 

One thought on “Ho ho ho! Craciun fericit! <3

Leave a Reply

