Fangirling over… (11)


Asa cum va spuneam in postul trecut, imi petrec acest Craciun uitandu-ma la filme si la seriale. Am vazut doua filme pana acum si am urmarit mai multe seriale cu care ramasesem in urma. De asemenea, am inceput sa ma uit si la un nou serial, la are nu credeam ca ma voi uita vreodata. American Horror Story. Nu sunt o mare fana a genului horror, dar dupa ce am vazut atat de multe citate geniale de-ale lui Tate si am citit cate ceva despre povestea dintre el si Vic, nu m-am putut abtine. Am vazut deja doua episoade si planuiesc sa termin primul sezon pana la sfarsitul vacantei. Anyway, despre America Horror Story va voi vorbi alta daca.

Acum vreau sa va vorbesc despre doua alte seriale pe care le ador si doua dintre personajele din ele. Ma refer la The Flash si la Arrow care, culmea, au legatura intre ele!

Sunt mare fana a ambelor seriale. Am urmarit primele doua sezoane din Arrow in vara, in mai putin de doua saptamani, iar atunci cand a aparut Barry in peisaj, am simtit ca ma topesc. Am fost extrem de entuziasmata atunci cand am aflat ca se va face un serial pentru el si am devenit fana imediat dupa lansarea acestuia.

De ce imi plac serialele acestea atat de mult? Ei bine, exista multe motive, dar cred ca numai unul dintre acest motive este bun de mentionat in acest post. In cazul serialului ‘The Flash’, este vorba chiar de insusi Barry. Sau, mai degraba, de Grant Gustin. Cat despre Arrow… ei, aici este vorba despre un personaj foarte nou, pe care l-am vazut numai o data in episodul 7 al sezonului 3. Vorbesc despre Chase sau frumuselul Austin Butler.

De mult vreau sa va vorbesc despre Grant, dar inca nu imi puteam lua inima in dinti. Ieri insa, cand l-am vazut pe Austin, am stiut ca a venit vremea. In plus, am vrut sa ofer un mic cadou de Craciun fiecarui cititor de sex feminin. 😉 Binenteles, de acest cadou se poate bucura oricine doreste.

Cred ca ar trebui sa incep cu Grant, de vreme ce il stiu de mai multa vreme.

grant gustin

Grant Gustin joaca rolul principal in reusitul serial The Flash. La doar 24 de ani, el a avut multe roluri importante in seriale ca Arrow, Glee si Beverly Hills 90210. Rolul lui Barry Allen i-a adus, insa succes, iar acum milioane de fete si femei din toata lumea sunt innebunite dupa zambetul lui de strengar, ochii aceia verzi superbi si parul in vant.

grant gustin 2

Nu ai cum sa ii rezisti lui Grant. Nici lui Barry. Zambetul lui Garry este absolut adorabil, iar infatisarea lui in general imi place foarte mult. Este o combinatie intre tocilar si baiat rau. Ca sa nu mai vorbim ca este foarte amuzant, iar stilul lui vestimentar este genial.

grant gustin 3

Ugh, este atat de adorabil! Da, am un mic crush pe el. Dar este adorabil! Pana si personajul lui imi place. De fiecare data cand il vad, imi vine sa il strang in brate. Da, The Flash este de 3 ori mai bun din cauza lui Grant!

2014 InStyle And Warner Bros. 71st Annual Golden Globe Awards Post-Party - Arrivals

Acum ca am fangirl-uit pe seama lui Grant, cred ca este adecvat sa trecem la Austin Butler.

Austin-Butler

Asa cum am zis mai sus, Austin are un rol micut in Arrow. Deocamdata. El a jucat intr-un singur episod din acest serial, in care a si sarutat-o pe Thea. Oh da, si a fost absolut adorabil si hot in postura de DJ. Adevarul este ca a pus muzica buna in clubul lui Thea. 🙂

austin butler2

Austin este cu un an mai mic decat Grant, adica are 23 de ani. La fel ca si Grant, el a avut cateva roluri in seriale ca si Jonas,Zoey 101, Life Unexpected, Switched at birth si The Carrie Diaries. Eu vazusem multe fotografii cu el pe internet, fiind iubitul Vanessei Hudgens. Nu am putut sa nu remarc cat de frumusel este. Si inalt. Si blond. Mda, si are ochi albastri.

austin butler3

Apoi l-am vazut in Arrow. Si, din nou, m-am topit. Chiar daca a avut o atitudine de arogant, mi-a placut instantaneu de el. Vreau sa zic, trebuie sa adori un baiat care are tupeul sa iti arate ca te place din prima zi in care te cunoaste? Ah, ca sa nu mai vorbim de accentul ala adorabil! Da, da, vreau sa il vad mai des in Arrow. Impreuna cu Thea. Pentru ca este genial tipul. Si un DJ foarte bun. Mda, si asta. 😉

Stiti ca de obicei aleg un “crush” preferat la sfarsitul postarilor de genul, dar de data asta nu pot. Imi este imposibil. Asa ca am sa il aleg si pe Grant, dar si pe Austin. Pentru ca amandoi sunt adorabili. ❤

One thought on “Fangirling over… (11)

Leave a Reply

