2014 in recenzie


Este 31 Decembrie, ultima pagina dintr-o carte de 365 pagini. Am ajuns la final. Incet incet se inchide cartea si una noua trebuie deschisa. Traim ultimele ore din 2014 si, binenteles, toti tragem linia finala si ne gandim la anul ce tocmai am trecut. A venit vremea sa trag si eu linia aceasta de final si sa fac un “calcul”. Vreau sa iau anul 2014 de la capat, in mintea mea, si sa vad tot ce am realizat. Am si lista cu rezolutii langa mine si bifez toate lucrurile pe care le-am realizat. Am si noua agenda langa mine si vreau sa ma gandesc la toate rezolutiile pentru anul 2015.

Anul 2014 a fost un an bun, cu siguranta. Am avut parte de multe experiente frumoase, dar si de cateva experiente care m-au schimbat. Oricum ar fi, anul acesta mi-a adus aventura, exact ce vroiam. Am inceput anul in Italia si, din cauza unor vesti bune (care, pana la urma, au sfarsit intr-o amintire urata), eram sigura ca 2014 va fi anul meu. Intr-un fel, a fost. Dar a fost un fel de incalzire. Cred ca jocul se tine, intr-adevar, in 2015. Anyway, imi aduc aminte cu mare drag de Italia.

Cand m-am intors din Italia, am avut parte si de primul sarut. A fost o experienta draguta, dar care a tinut putin si a carei amintire nu ma incanta deloc acum. Insa trebuia sa se intample candva, nu-i asa? 😉

Gandindu-ma inapoi, pot spune ca anul 2014 a fost anul experientelor noi. Acest fapt ma face sa zambesc si sper ca anul 2015 sa imi aduca si mai multe experiente noi, de care sa ma bucur.

Un lucru foarte important pe care l-am realizat a fost ca am iesit din carapacea mea. Am fost pusa in fata unor situatii noi, pentru care a trebuit sa ies din zona mea de confort. Si afara am ramas. :))

Prin februarie am avut si ocazia de a vizita Romania. A  fost o amintire foarte frumoasa si m-am bucurat mult ca am avut ocazia sa vad persoane dragi mie. Am vazut si zapada (multa, multa zapada) si am adaugat si cateva titluri noi in biblioteca. Chiar daca nu ma asteptam, vizita in Romania mi-a ramas in minte ca unul dintre cele mai frumoase momente din anul 2014.

Un moment frumos a fost si terminarea gimnaziului, care s-a lasat cu un banchet de zile mari. Si acolo am avut parte de o experienta noua si, sincera sa fiu, nu ma asteptam sa ma distrez sau sa ma duc macar. Dar m-am dus si nu mi-a parut rau, pentru ca m-am distrat de minune. Mi-a placut la nebunie ultima petrecere alaturi de colegii de gimnaziu si imi voi aduce aminte cu mare placere de ea.

Apoi a venit vara si am avut parte de multe momente minunate alaturi de parintii mei. Ziua mea de nastere a fost un moment minunat. M-am distrat de minune, am avut parte de surprize frumoase si a fost, cu siguranta, cea mai frumoasa zi de nastere ever.

Urmatorul pas important din 2014 a fost inceperea liceului, care mi-a adus lucruri bune, dar si mai putin bune. M-am indragostit pentru prima data si s-a sfarsit mai putin bine, “eveniment” care m-a schimbat un pic, dar ma bucur ca s-a intamplat. Era timpul. Ma bucur ca s-a intamplat si pentru ca mi-a oferit sansa de a mai iesi din carapacea mea de tocilara.

Anul acesta am cunoscut-o si pe Nefeli, prietena mea cea mai buna. Am cunoscut-o prin Septembrie si am devenit imediat prietene, dat fiind ca avem si aceleasi pasiuni. Ne petrecem mult timp impreuna, am fost la multe evenimente impreuna si vorbim cam toata ziua. Sper sa reziste, prietenia asta, pentru ca e minunata.

Am petrecut mult din Septembrie. Am iesit cu prietenii mai mult, am fost mai implicata social, am devenit mai populara si ma bucur mult de asta, pentru ca inseamna ca m-am schimbat. In anii trecuti eram foarte speriata de cei din jur. Nu imi placea sa ies cu prietenii si nu ma simteam bine cu altcineva decat cu mine si cu cartile mele. Acum imi place sa ies. Ma relaxez la fel de bine si cu prietenii cum ma relaxez singura. Ma bucur mult de asta pentru ca inseamna ca sunt mai increzatoare in mine, dar si pentru ca am parte de experientele pe care fiecare adolescent ar trebui sa le aiba.

Am si muncit mult anul asta, adevarul este. Am studiat mai mult, asa cum si vroiam. A trebuit sa studiez mai mult, pentru ca cerintele la conservator au fost mai multe si mai grele, iar de-acum ne pregatim de admiterea la facultate. Anul acesta se anunta a fi si mai si, dar imi place.

Am avut parte si de mai multe concerte, unele dintre ele foarte inedite. Cred ca cea mai frumoasa amintire a fost prezentarea la care am luat parte pe 1 Decembrie. Ma bucur mult ca am avut ocazia de a bucura mai multa lume cu muzica si cu vioara mea.

Ma bucur, de asemenea, ca am putut face si o schimbare la stilul meu. Parul meu scurt a fost mai intai verde, iar de ieri este turcuaz. Mi-am facut un nou tatuaj, alaturi de cateva piercinguri. Am avut ocazia sa imi schimb un pic stilul si sa invat sa fiu eu insumi si cand vine vorba de haine.

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca anul asta am cheltuit vreo 300 de euro pe carti. Biblioteca mea s-a marit, lucru ce ma bucura extraordinar de mult. Am citit si cele 60 de carti pe care le planuiam. Am citit mult si bine. Am citit tot ce am vrut si nu am tinut cont de nimeni si nimic. A fost un an bun in materie de carti si lectura.

De asemenea, pe lista mea de rezolutii pe anul 2014 scrie ca “vreau sa fiu un blogger mai bun”. Nu stiu cat de mult am reusit asta, dar statisticile blogului spun ca da, am reusit. Eu consider ca am invatat sa scriu mai bine si sa fiu eu si in posturile mele.

In general, anul asta m-am maturizat. Am trecut prin multe, dar cred ca am devenit un om mai bun. Ultim parte a anului 2014 nu a fost cea mai buna perioada pentru mine, dar a fost o etapa. A fost un an bun, de care imi voi aduce aminte mereu. Am invatat cum vine faza asta cu “eu cand vreau sa fluier, fluier”. Am invatat si sa o pun in aplicare si asta ma ajuta mult.

Totusi, sunt entuziasmata la gandul unui an nou. Vreau sa las toate intamplarile neplacute din anul 2014 in spate si sa ma concentrez pe a fi o persoana mai buna.

Multumesc tuturor celor care au fost alaturi de mine anul asta. Multumesc pentru amintirile frumoase, pentru amintirile rele, pentru tot. A fost un an bun. Multumesc. Dar acum e timpul sa ma desprind de 2014. Asa ca… la revedere.

Sper ca si voi sunteti impacati cu anul pe care l-ati avut. La multi ani!

 

Leave a Reply

