Ce am mai urmarit in ultima vreme


Despre carti, muzica si viata in general am tot vorbit in ultima vreme, dar filmele le-am cam lasat la o parte. Astazi m-am hotarat sa fac o lista cu toate serialele si filmele pe care le-am urmarit in ultima vreme si cateva cuvinte despre ele.

In materie de seriale, e lunga lista. Chiar daca nu am prea mult timp, zilele cand apar noi episoade din serialele mele preferate sunt sfante. Nu conteaza cat de ocupata sunt, 40 de minute trebuie sa le gasesc ca sa urmaresc noile episoade.

In ultima vreme, serialul meu preferat se pare a fi American Horror Story. Va vine sa credeti? Eu, Bianca care se sperie de la o musca pe perete, am ajuns sa zic ca American Horror Story este serialul meu preferat!american horror story season 1

Pana acum am urmarit doar primul sezon, Murder House, deci numai despre asta va pot vorbi. Cred ca v-ati dat seama ca mi-a placut extraordinar de mult. Este captivant, povestea reala se intrepatrunde cu fantasticul intr-o combinatie de milioane, iar personajele (a se citi Tate) sunt absolut geniale. Ca sa nu mai vorbesc de actori, care isi itnerpreteaza rolurile intr-un stil de zile mari. Am inceput sa ma uit la serial pentru ca tot gaseam citate si scene cu Tate si Violet pe tumblr si mi-a placut mult povestea lor de dragoste. Desi la inceput am zis ca voi urmari numai acest sezon, astazi vreau sa continui cu Coven, sezonul 3. Stiu ca ar trebui sa ma uit mai intai la sezonul 2, dar nu mai am rabdare pana la al treilea.

Cu siguranta un serial pe care il recomand!

Pe locul doi in topul preferintelor mele nu ma pot hotarai intre The Flash si Arrow, doua seriale cu legatura intre ele. La ‘The Flash’ vorbim de primul sezon, pe cand Arrow este la sezonul al treilea.

the flash

Desi usor exagerat de nerealistic, The Flash m-a castigat repede. Okay, poate ca e si din cauza lui Grant Gustin, dar in general, imi place foarte mult. Imi place povestea, imi plac personajele, imi place ritmul actiunii si ador faptul ca are legatura cu Arrow.

Ca tot veni vorba de Arrow, sezoul trei din Arrow ma lasa un pic rece. Imi place foarte mult, dar nu mai sunt la fel de innebunita dupa serial cum eram in vara, cand am inceput sa ma uit la serial. Olive rimi place, Felicity la fel, toate personajele in general imi plac, dar ceva ma deranjeaza. Oricum, trebuie sa vedeti si acest sezon daca le-ati urmarit pe celelalte.

arrow season 3

Un alt serial care imi palce extrem de mult in ultima vreme este The Vampire Diaries. Mai exact, sezonul 6. Chiar daca nu am fost o mare fana a ultimele 3 sezoane, acest nou sezon imi place la nebunie! Este mult mai captivant, povestea mult mai dramatica, dar totusi deloc siropoasa, Elena nu ma mai calca pe nervi, pe Damon il ador (in special de cand e prieten cu Bonnie), noile personaje imi plac extrem de mult si toate schimbarile cred ca sunt foarte benifice pentru acest serial. Da, cu siguranta recomand acest sezon!

the vampire diaries season 6

Un alt serial care se gaseste in lista serialelor vizionate este The Originals, care se afla acum la cel de-al doilea sezon.

Nu va puteti imagina cat de mult imi place! O ador pe Hayley, Klaus este genial, dinamica serialului s-a schimbat si a devenit si mai captivant, drama prin care trec personajele face ca serialul sa fie si mai bun, iar noile personaje duc serialul la un nou nivel. Ca sa nu mai vorbim ca il ador pe Daniel Sharman in rolul lui ‘Kaleb’.

the originals season 2

La capitolul filme, am avut mult de recuperat. Pentru vacanta am avut o adevarata lista pe care am parcurs-o foarte repede, chiar la inceputul vacantei. De fapt, primele zile din vacanta au fost dedicate serialelor si filmelor. Asa am vazut:

White Bird in a Blizzard 

white bird in a blizzard

De mult timp vroiam sa urmaresc filmul acesta pentru ca in rolul principal este a noastra Shailene Woodley. Rolul acesta mi s-a parut mult mai diferit de toate celelalte roluri in care am vazut-o pana acum, dar i-a facut fata cu brio. Filmul se afla printre preferatele mele pe care le-am urmarit in vacanta si cred ca in mare parte din cauza povestii. Mi-a placut extrem de mult, iar finalul… oh, finalul! Chiar ca nu ma asteptam la asta! Da, da, recomand!

Bridget Jones’s Diary este primul film de Craciun pe care l-am vazut. M-a pus in atmosfer de Craciun, m-a facut sa rad si sa oftez si sa visez la un Craciun ca acela. Adevarul este ca Bridget mi s-a parut un pic cam exagerata, in sensul ca nimeni nu poate fi atat de neindemanatica, asa-i? 🙂

Oricum, recomand!

bridget jones's diary

Un alt film de Craciun care trebuie neaparat vazut este Love Actually.

love actually

Filmul este genial. Genial, va zic! Mi-a placut atat de mult, incat l-as revedea si maine, daca nu m-ar pune intr-o dispozitie proasta din cauza ca s-au terminat sarbatorile de Craciun. Poveste geniala, personaje nemaipomenite, mesaje foarte importante si o atmosfera de Craciun bine transmisa. Ca sa nu mai pomenesc de actorii de zile mari. Personajul meu preferat a fost, cu siguranta Sam, care ma intelege pe deplin si care a fost extraordinar de adorabil!

Recomand!

Un alt film pe care am avut ocazia sa il urmaresc in vacanta aceasta a fost The Book Thief. 

the book thief poster

Din pacate, acest film a reprezentat o dezamagire pentru mine. Nu se ridica nici la 5% la valoarea cartii. Multe scene si detalii schimbate, multe scene sarite, un pic haotic. Actorii mi-au placut, dar actrita care a interpretat-o pe Liesel nu cred ca a stiut cum sa ii dea viata asa incat sa te uiti la ea si sa spui “Da, asta e Liesel cea creata de autor in carte!”.

Filmul, spre deosebire de carte, m-a lasat rece. Pacat.

O alta dezamagire, pentru mine, este ecranizarea cartii Before I go to sleep.

before i go to sleep poster

Am asteptat multa vreme acest film. Am citit cartea numai din cauza trailerelor, care anuntau un film de milioane. Ce am primit, in schimb? Un film grabit, cu multe scene sarite, cateva lucruri foarte importante schimbate. Un film care nu iti inspira nimic din ce iti inspira cartea. Un film care, pe mine, m-a lasat rece. Ce-i drept, actorii au fost geniali si si-au interpretat rolurile foarte bine, dar filmul, ca si total, este una dintre cele mai slabe ecranizari.

Cam astea sunt filmele si serialele cu care mi-am petrecut vacanta. Recomand absolut orice film si serial de pe aceasta lista, chiar si cele care nu m-au incantat la fel de tare. Nu se stie niciodata! 😉

Sper, de asemenea, ca pana la sfarsitul vacantei voi mai putea viziona cateva filme.

Voi ce ati urmarit in vacanta? Si, cel mai important, ce filme imi recomandati? 🙂

3 thoughts on “Ce am mai urmarit in ultima vreme

  1. Mă bucur tare mult că te-ai hotărât să te uiți la AHS. Mi s-a părut destul de horror la început, dar asta a fost până să ajung la sezonul 2 care e dement, psihopat, mindblown. Și sezonul 3 e simpatic, dar mai liniștit, în comparație cu doi-ul. Din lista ta mai urmăresc Jurnalele Vampirilor și sunt de acord cu tine. De când a apărut Silas m-am uitat în silă, însă sezonul 6 e super tare! Îmi place totul 🙂 Eu în vacanță am ajuns la zi cu TVD și Constantine și am văzut The Godfather I și II, care-s niște filme de excepție 🙂 Ți le recomand, deși durează destul de mult 🙂

    Like

Leave a Reply

