#30DaysBookchallenge intr-o singura postare


Va aduceti aminte de provocarea inceputa de Alexandra in Septembrie a anului 2014? Ei bine, din motive evidente (prea multe activitati – prea putin timp), provocarea nu a putut fi continuata asa cum ar fi trebuit. Ca sa nu o mai lungeasca si ca sa se asigure ca termina aceasta provocare, Alexandra s-a hotarat sa scrie toate celelalte zile ramase intr-o singura zi. O idee excelenta, daca ma intrebati pe mine. So, here we go! #30DaysBookchallenge intr-o singura postare. 🙂

Ziua 19 – Ce carte a fost pe lista ta de cărți de citit de peste un an

O carte care sta de foarte mult timp pe raftul meu de TBR pe GoodReads si o carte care in ciuda faptului ca ma atrage foarte mult, nu reusesc sa o citesc este Captive in the Dark de C.J. Roberts. Am trecut-o pe lista cu cele cateva carti pe care trebuie neaparat sa le citesc anul asta si sper sa o si citesc!

Captive_ebook

Ziua 20 – Coperta preferată a unei cărți

Exista extraordinar de multe coperti pe care le ador, iar aceasta cerinta este una dintre cele mai grele cerinte pe care ne-a pus-o Alexandra. Dupa multe dezbateri, voi raspunde cu Unravel me, a carei coperta o ador cu desavarsire! Asta nu inseamna, insa, ca este coperta mea preferata. A alege o coperta preferata este absolut imposibil!

13104080

Ziua 21 – Titlul preferat

Din nou, este foarte greu sa aleg. Orice are de-a face cu carti si cu cuvantul ‘preferat’ in aceeasi propozitie este al naibii de greu! Dupa multe batai de cap, am ajuns la concuzie ca titlul meu preferat este The Sea of Tranquility. Are ceva mai special decat celelalte titluri.

wpid-16151178.jpg

Ziua 22 – Locul preferat pentru citit

Citesc absolut oriunde am ocazia, dar nimic nu se compara cu cititul in pat. Ador paturile si pernele moi, iar senzatia de a lenevi in pat si de a citi este cea mai buna senzatie ever.

Ziua 23 – Cea mai amuzantă replică dintr-o carte

Am citit sute de carti, asa ca cerinta asta este aproape imposibila. Am citit sute de citate amuzante, dar singura care mi-a venit acum in minte este din ‘Ignite me’ si arata cam asa:

ignite me quote

Ziua 24 – Prima carte pe care iti amintesti sa o fi citit

Imi amintesc momentul cand am citit eu singura prima carte, dar nu imi amintesc titlul sau coperta cartii. Prima carte pe care mi-a citit-o mama mi-o amintesc, iar raspunsul meu va fi acelasi cu cel al Alexandrei. Micul Print.

micut print

Ziua 25 – O carte cu un erou/ o eroina slab/a

Cred ca toti va asteptati la acest raspuns. Anastasia Steel din Fifty Shades of Grey. O urasc pentru cat de calcata in picioare s-a lasat.

Ziua 26 – O carte cu o ecranizare uimitoare (citita sau nu)

Cred ca la aceasta intrebare trebuie neaparat sa raspund cu o carte citita, pentru ca altfel cum pot sti cat de buna este ecranizarea? Anyway, cea mai tare ecranizare ever mi s-a parut Mockingjay, un film absolut incredibil. Aaaagh, abia astept sa il vad din nou!

Ziua 27 – O carte cu o ecranizare slaba/proasta (citita sau nu)

Cu siguranta The Book Thief. Cartea am adorat-o, dar filmul a fost o adevarata dezamagire pentru mine. Nu mi-a placut absolut deloc.

Ziua 28 – O carte care te face sa plangi

Imi aduc aminte si acum in ce stare eram cand am terminat The Sea of Tranquility, singura carte care m-a facut sa plang cu adevarat. Aveam lacrimi in ochi, care au inceput sa curga imediat ce am citit din nou ultimele capitole.

Ziua 29 – O carte pe care nu ai citit-o si nici nu vrei sa o citesti

Refuz sa citesc orice carte de Danielle Steel. Mi se par niste chick flick-uri proaste, pline de clisee si de chestii mult prea siropoase.

Ziua 30 – De ce îți place să citești?

Am discutat de multe ori de chestia asta. Ador sa citesc pentru ca pot calatori unde vreau eu, pot fi cine vreau eu si pot sa visez oricat de mult vreau eu. Ador sa citesc pentru ca atunci cand sunt cu o carte in mana, nimeni si nimic nu ma poate rani. Ador sa citesc pentru ca asta ma face pe mine Bianca.

Asta a fost, dragilor, provocarea #30DaysBookchallenge. Mi-a facut placere sa particip si sper sa repetam experienta la vara, cand vom putea sa ne tinem de ea asa cum trebuie. Pana atunci, lasati-ne raspunsurile voastre la aceste intrebari de mai sus in sectiunea de comentarii sau pe Facebook, folosit #30DaysBookchallenge, #TalesOfABookaholic si #Bianca2b.

Happy reading! 🙂

https://d19tqk5t6qcjac.cloudfront.net/i/412.html

Leave a Reply

