Soundtrack (13)


Una dintre cantaretele pe care le ascult cel mai mult in ultima perioada este Tove Lo. Probabil ca o stiti deja din cauza hit-ului ei, Habits. Sunt sigura ca ati mai auzit cantecul si vocea lui Tove Lo, pentru ca ritmurile ei se aud in continuu la radio. Eu am descoperit-o pe tumblr, cand unul dintre bloggerii mei preferati au pus melodia ei in playlist-ul lor. Mi-a placut melodia instantaneu, mai ales ca se potriveste mult cu situatia mea si cu sentimentele mele din ultima vreme.

Saptamanile trecute am rezervat putin timp sa caut niste muzica si, printre altele, am descoperit si albumul lui Tove Lo. Am ascultat cateva melodii, pe care le-am download-at imediat si pe care le am pe repeat. Ador ritmurile ei, combinatia dintre beat si instrumental si vocea ei naturala. Dar cel mai mult imi place stilul ei original, alaturi de versurile atat de adevarate si de expresive. Imi plac si videoclip-urile ei.

In afara de Habits, Tove Lo mai are o melodie pe care s-ar putea sa o stiti, in special daca sunteti fani al seriei ‘The Hunger Games’. De ce? Pentru ca Tove a avut o melodie pe soundtrack-ul filmului Mockingjay part. 1. Este vorba despre Scream my name, o melodie cu un ritm genial si in ale caror versuri m-am regasit. Consider ca melodia se potriveste de minune cu filmul si cu Katniss, dar si cu mine. O ascult de mai multe ori pe zi de cand am descoperit-o si in sfarsit mi-am facut timp sa v-o arat si voua.

Enjoy!

Cum vi se pare?

Cat despre Tove Lo… veti mai auzi multe despre ea me blog. 😉

“I was born on the scene, now it runs in my blood, yeah you know what I mean! When I’m dead and gone will they sing about me? Dead and gone, will they scream my name?”

One thought on “Soundtrack (13)

Leave a Reply

