Currently reading… (60)


Am ceva timp de cand nu v-am mai spus ce citesc. Astazi m-am hotarat sa fac asta: sa va spun ce citesc. Sau, mai degraba, ce nu citesc.

Sunt intr-o perioada in care nu pot citi. Nu pot, pur si simplu. Anul asta mi-am propus sa citesc 65 de carti. Cate am citit? Doua. Una dintre ele fiind ‘Looking for Alaska’, pe care am mai citit-o. Sunt cu trei carti in urma programului, conform GoodReads-ului.

Jalnic. De-a dreptul jalnic. Nu am mai avut o zi in care sa citesc mai mult de 20 de minute adunate de vreo doua saptamani. Imi vine sa ma dau cu capul de pereti, sincer. Mi-e dor sa citesc “strasnic”, asa cum este vorba mea. Sa ma trezesc si sa citesc toata ziua. Sa ador ce citesc.

Nu stiu ce sa citesc. Nu am mereu timp sa citesc. Nu am cum sa citesc. Pur si simplu nu am dispozitia necesara.

In momentul asta am doua carti pe raftul de ‘Currently reading’ pe GoodReads. ‘Dark Places’, pe care am inceput-o imediat dupa ce am terminat ‘The Bone Season’ la terminarea vacantei, si ‘This Star Won’t go out’ de Esther Earl, pe care am inceput-o saptamana asta.

dark places

 

Nici una nu ma atrage. Cu ‘Dark Places’ ma chinui de vreo doua saptamani, cel putin. Intre timp am citit si ‘Looking for Alaska’ ce-i drept. Dar totusi. Imi aduc aminte cat de mult mi-a placut ‘Gone Girl’ si imi vine sa disper. ‘Dark Places’ ma lasa rece, pur si simplu. Nu e ca nu imi place deloc, dar nu ma captiveaza si nu mi se pare nici maca 20% la fel de buna ca si ‘Gone Girl’. Actiunea nu este cine stie ce, personajele nu ma impresioneaza, ritmul e prea lent pentru un thriller, iar intriga lipseste. Povestea este bunicica si clar imprevizibila. Nu imi pot da seama ce s-a intamplat si de-asta nu o voi lasa. Vreau, insa, sa o termin saptamana asta, pentru ca nu se poate asa ceva. De la fata care citea 2 saptamani pe saptamana, am ajuns la fata care citeam o carte in doua saptamani. Ok, sunt si foarte ocupata, dar cred ca este si cartea de vina. 

17675031

Hm…. este o carte draguta. Dar nimic dupa care sa ma innebunesc. Mi-a placut mult introducerea scrisa de John Green, dar Esther nu ma impresioneaza deloc. Nu mi se pare nici foarte desteapta, nici atat de puternica si brilianta pe cat ma asteptam. Da, este simpatica, dar nu cred ca merita toata nebunia care s-a petrecut si se petrece in jurul ei. Povestea ei, pe cat de tragica, pe atat de banala. Asta este doar parerea mea. Sunt sigura ca multora dintre voi le-a placut mult cartea si sper sa nu va suparati ca am spus asta. Imi pare rau ca a trebuit sa treaca prin asa ceva, dar cred ca lumea exagereaza un pic.

Vreau sa citesc. Asta vreau. Vreau sa mi seincarce o data Kindle-ul si sa imi aleg o carte buna, pe care sa o citesc repede. Vreau sa recuperez. Acum. Vreau, vreau, vreau! Ugh! M-am plictisit atat de tare de cartile pe care le citesc, incat voi adauga a treia carte pe raftul de ‘Curently reading’. Sper ca aceasta carte sa fie cu noroc, pentru ca nu este posibil sa nu pot citi.

Voi ce mai cititi? Sper sa aveti mai mult noroc la carti decat am eu. Vreau, de asemenea, sa imi recomandati o carte care sa ma scoata din starea asta. Please, please, please. Am nevoie de ajutorul vostru. Recomandari, va rog! 🙂

 

 

4 thoughts on “Currently reading… (60)

  1. Eu am citit Divergent Series si iti spun sincer ca nu le-am putut lasa din mana pana nu le-am terminat. Bafta!

    Like

Leave a Reply

