Muzica clasica (19)


Huh…. sunt obosita, ma dor mainile si abia astept sa ma apuc de citit. Am scris doua zile in continu pentru scoala, iar piesele pe care le studiez acum la vioara sunt din ce in ce mai grele si mai lungi si necesita mai mult timp, mai multa energie si mai mult studiu. Hihi, va scriu asta cu gheata pe incheieturi. Nu ma plang, pentru ca asta mi-e meserie! Asta imi place sa fac si asta vreau sa fac toata viata.

Oricat de obosita as fi si oricat de incet mi se misca degetele, vreau sa imi iau cinci minute din timpul de citit pentru a va arata una dintre cele mai frumaose piese compuse pentru vioara. Este vorba despre ‘La Campanella’ lui Paganini. Spectaculoasa melodie!! Abia astept sa o cant si eu.

Vreau, de asemenea, sa va spun ca nu v-am uitat. Sunteti in fiecare zi in mintea mea si fiecare zi care trece fara o postare pe blog este o zi incompleta. Am muuuulte idei de postari, dar nu am timp. La randul lor, aceste postari necesita timp si sunt atat de restanta cu timpul! Dar vor veni zi si mai bune si promit ca voi profita de fiecare minut liber pe care il am pentru ca va impartasi gandurile mele. Sper, insa, ca veti avea rabdare sa ma asteptati. Puteti citi multe, multe carti intre timp. 😉 🙂 ❤

Ok, acum bucurati-va de minunatia asta de piesa! 🙂

 

Hm, cred ca o voi pune pe repeat si ma voi baga in pat cu minunata carte pe care o citesc acum, ‘Ten Below Zero’. 🙂

Leave a Reply

