10 carti pe care vreau sa le recitesc


In aceasi camera in care studiez la vioara am si biblioteca cu cartile contemporane, care planuiesc sa le citesc cat de cat in viitorul apropriat. 😉 De asemenea, in aceeasi biblioteca tin si cartile pe care le-am citit si care imi sunt foarte dragi. Asa ca in fiecare zi petrec cam 4 ore cu obiectele cele mai dragi mie: vioara si cartile. Ma uit la biblioteca si imi dau seama cat de multe carti am de citit, dar imi dau seama, de asemenea, cate carti am de… recitit. Poate vi se va parea ciudat, dar la fel de mult cat vreau sa citesc carti noi, pe atat de mult vreau sa recitesc cateva dintre cartile care mi-au ajuns la inima si mi-au ramas acolo. Am facut o scurta lista cu 10 carti pe care vreau sa le recitesc si vreau sa v-o arat astazi.

Nu va voi explica pe larg la fiecare carte in parte de ce vreau sa o citesc. Va spun de la inceput ca toate cele 10 carti care fac parte din lista asta se gasesc printre cartile mele preferate si pur si simplu mi-e dor de povestile si de personajele din ele.

1. ‘Gabriel’s inferno’ de Sylvain Reynard

wpid-0847b68f-d318-490f-add6-88139099a568img100-1.jpg.jpeg

Ah, Gabriel! Imi este dor si de scrisul lui Sylvain, dar si de minunata poveste.

2. “Eleanor & Park” de Rainbow Rowell

wpid-eleanor-park-new-uk-editionsmall-300x464.jpg

Una dintre cele mai bune carti pe care am citit-o vreodata. Trebuie neaparat sa o recitesc, pentru ca deja imi este dor de personaje si de frumusetea povestii.

3. “Fangirl” de Rainbow Rowell

wpid-19174917_zpsfc098c7b.jpg

Vreau sa recitesc aceasta carte din cauza aceluiasi motiv pentru care vreau sa recitesc “Eleanor & Park”, dar si pentru ca aceasta este o carte extraordinar de amuzanta si am nevoie de asa ceva acum.

4. “The fault in our Stars” de John Green

the fault

Ok, nu radeti. Dupa cum bine stiti, ‘The Fault in our Stars’ este un fel de carte de referinta pentru mine si chiar daca am citit-o de trei ori, trebuie sa o citesc si anul asta de cateva ori.

5. “Jane Eyre” de Charlotte Bronte

10210

Am citit cartea asta cand eram foarte mica si nu imi aduc aminte prea multe din ea. De fapt, nu imi aduc aminte nimic. Am gasit foarte multe citate de Charlotte Bronte si vreau neaparat sa recitesc cartea aceasta. 🙂

6. “Dracula” de Bram Stocker

6250997

Inca imi aduc aminte varsta la care am citit aceasta carte. 11 ani. Eram mica, dar imi aduc aminte ca mi-a placut la nebunie si ca, in ciuda faptului ca imi era frica si de umbra mea atunci, am citit-o in cateva zile. Vreau sa o recitesc pentru ca nu imi aduc aminte foarte multe din ea si cred ca merita efortul.

7. Seria “Shatter me” de Tahereh Mafi

shatter me

Dupa cum bine stiti, Tahereh Mafi este una dintre autoarele mele preferate, iar seria aceasta am citit-o in cam doua saptamani. Mi s-a facut doar de scrisul lui Tahereh, dar si de personajele geniale si povestea frumoasa. Sper ca la vara sa reusesc sa imi cumpar seria in paperback si sa o citesc din nou.

8. “Creatura” de Nely Cab

REVEAL Creatura SMALL

Avand in vedere ca anul asta se lanseaza volumul trei din serie, ‘Marker of Hope’ si ca citesc fiecare capitol din carte chiar dupa ce Nely il scrie, cred ca ar fi vremea sa recitesc primul volum. Abia astept! 🙂

9. “Pride and Prejudice” de Jane Austen

1885

Din nou… cand am citit cartea asta eram mica, foarte mica, si nu imi aduc aminte foarte multe din ea. Trebuie sa o recitesc! 🙂

10. “The Sea of Tranquility” de Katja Millay

wpid-16151178.jpg

Se putea sa lipseasca? 🙂 Una dintre cartile mele preferate – si cred ca asa am spus tot ce era de spus.

Acestea sunt cele 10 carti pe care vreau sa le recitesc cat mai curand. Daca vreti sa stiti de ce imi place sa recitesc carti, am explicat aici.

Voi incerca ca la fiecare 3 carti noi citite sa recitesc si una dintre cartile de mai sus, asa incat sa termin lista asta pana la inceperea noului an scolar, 2015/2016. 🙂

Spuneti-mi despre voi acum. Ce carti ati vrea sa recititi? 🙂

One thought on “10 carti pe care vreau sa le recitesc

  1. La fel ca tine, as vrea sa recitesc The sea of Tranquility si seria Shatter me (care sper sa apara in intregime si in Romania) si pe langa acestea mai adaug la lista cartile Everyday, Hopeless si Between Shades of Gray ❤ ❤ ❤

    Like

Leave a Reply

