Music is everywhere! (28)


Este o zi frumoasa afara, am multe carti noi sa va arat (dar nu inca – mai astept una 😉 ), citesc o carte pe care o ador, am vazut un film care m-a impresionat, am scris, am studiat, mi-am facut temele si am citit. Am avut, in alte cuvinte, o saptamana buna! Intentionez ca saptamana care vine sa fie si mai buna, iar pentru asta am nevoie de mult ceai, multe carti bune, voie buna si muzica si mai buna! Astazi mi-am download-at si mai multa muzica pe tableta, ca sa fiu pregatita sa intampin greutatile ce imi vor fi aduse de saptamana care vine. Vreau sa va arat si voua una dintre melodiile pe care le ascult zilele astea si pe care am descoperit-o din intamplare.

Este vorba despre melodia Gunshot a lui Lykke Li. Am descoperit melodia asta umbland pe YouTube, din intamplare. Pur si simplu mi-a aparut la recomandari si am hotarat sa vad ce se mai intampla cu Lykke Li. Nu mai auzisem de ceva timp de ea, asa ca m-am hotarat sa ascult cateva melodii de pe noul ei album. Cel mai mult mi-a placut Gunshot. Imi plac versurile, ritmul este genial, iar videoclipul se potriveste de minune cu ideea cantecului. Va las melodia mai jos si sper sa va placa! 🙂

Muzica buna pe repeat! 😉

Leave a Reply

