10 carti pe care nu le-am putut termina


Am facut zeci de liste pana acum. Pe cele mai multe, vi le-am aratat si voua. Nu cred ca vi le amintiti pe toate, dar majoritatea erau liste cu carti pe care le-am citit si le recomand, carti pe care vreau sa le citesc sau carti pe care vreau sa le recitesc. Pentru ca imi plac listele – sunt folositoare, trebuie sa recunoasteti -, astazi m-am hotarat sa mai fac una, dar sa o fie ceva mai diferite decat celelalte. Mai precis, am decis sa fac o lista cu toate cartile pe care pur si simplu nu le-am putut termina. Am intrat pe GoodReads si am parcurs toata lista de carti citite, amintindu-mi de cartile pe care nu le-am putut termina, din diferite motive. Va voi explica exact care au fost motivele respective la fiecare carte in parte.

Deci, sa vedem cele 15 carti care nu mi-au putut fura inima…

1. “City of Ashes” de Cassandra Clare

1582996

Imi aduc aminte perfect cand am citit cartea asta. In vara dinainte de a pleca din Romania. Primul volum il citisem in primavara ce tocmai trecuse si l-am adorat. Am comandat imediat volumul doi, in romana, si m-am pus pe citit cat de repede posibil. Insa volumul doi nu mi-a captivat deloc atentia si nu am putut, pur si simplu, sa o termin. A fost una dintre cartile care au mers incet, incet si care ma plictiseau orice s-ar fi intamplat in carte.

2. “Evernight” de Claudia Gray

2722413

De data asta, povestea este putin diferita. “Evernight” a fost prima carte pe care am cumparat-o in engleza, dar nu prima pe care am citit-o in limba respectiva. Cartea inca nu am citit-o. Oh, dar de cate ori am inceput-o! De mai bine de 3 ori. Credeti-ma, stiu inceputul pe de rost. Sunt foarte curioasa de aceasta carte si inca este pe lista cartilor ce trebuie citite, insa de fiecare data cand am incercat sa o citesc, ceva m-a oprit. Sa speram ca pana la sfarsitul anului o voi taia de pe lista.

3. “The circle” de Dave Eggers

wpid-71wlmoqhx6l.jpg

Pfff…! Aceasta carte mi-a dat multe batai de cap. Am incercat sa o citesc recent. Si nu numai o data, ci de trei ori. Am parcurs cam 60% din ea, dar la un momentdat nu am mai putut-o suporta. Nu mi-a placut de nici o culoare si am ales, decat sa imi pierd timpul cu ea, sa o las pentru alta data. Nu sunt sigura ca aceasta ‘data’ va mai veni, dar suntem optimisti. 😉

4. “Code Name Verity” de Elizabeth Wein

18043253

De data aceasta, cartea nu are nimic de-a face cu faptul ca nu am putut sa o termin. V-am mai explicat cum sta treaba cu aceasta carte. Pentru ca limba este un pic mai dificila si necesita mai multa atentie decat celelalte carti in engleza, lucru pe care l-am inteles prea tarziu, ajunsesem pe la pagina 100, la 3 zile de la inceperea cartii,  sa nu stiu ce sa intampla si sa nu am cel mai mic habar de actiune si de poveste. Voi reveni la carte cat de curand, pentru ca este grozava!

5. “Merch girl” de Rebecca Lewis

MerchGirlCoverHighRes

Schimbam un pic registrul si mergem la indie, pentru ca am avut o experienta destul de vasta si cu aceasta bransa.

Imi aduc aminte cat de entuziasmata am fost de cartea asta. Am primit-o pentru un blog tour si am inceput-o imediat. Numai bine ca… surpriza! Cartea a fost oribila. Scris la pamant, personaje proaste, poveste de-a dreptul idioata, nimic care sa imi placa. Nu am putut duce cartea pana la capat si este o amintire proasta.

6. “Hotel Transylvania” de Chelsea Quinn Yarbro

hotel transilvania

Prima carte un pic mai erotica si prima carte pe care am notat-o cu o stea. Am citit cam jumatate din ea si am urat-o din tot sufletul meu. Abia asteptam sa ajung acasa (am citit-o pe drum, in tren) si sa o las intr-un colt, sa uit de ea. Mi s-a parut o poveste teribil de tulburatoare si o carte care nu merita efortul.

7. “The Devil’s Tattoo” de Nicole R. Taylor

devils-tattoo-taylor-full-ebook

O alta carte indie pe care am primit-o pentru un blog tour si care nua fost pentru mine. Aceleasi lucruri pe care vi le-am spus la “Merch girl” se aplica si pentru aceasta carte.

8. “Because you’re mine” de K. Langston

becauseurmine

Pfuuu. Indie. Clisee. Personaje pe care le-am urat.

9. “The only boy” de Jordan Locke

20339413

OMG! Nici nu vreau sa imi aduc aminte de cartea asta. Probabil una dintre cartile pe care le-am urat cel mai mult in viata mea de cititoare inraita. Nu recomand.

10. “Succubus heat” de Richelle Mead

5148720

Nu stiu de ce cartea asta figureaza ca si citita pe Goodreads-ul meu. Am mai si notat-o cu 5 stele. Habar n-am de ce, kids. Imi aduc aminte foarte clar ca NU am terminat volumul patru din una dintre seriile mele preferate. Nu este vorba ca nu mi-a placut (chiar daca devenise, deja, un pic repetativa cartea), dar primisem o alta carte la acea vreme (acum doi ani, intr-o primavara frumoasa) si nu am avut rabdarea de a o termina. Asa ca am pus-o la o parte si nu am mai terminat-o. Sper ca intr-o zi sa termin aceasta serie, desi ma indoiesc.

Acestea sunt cele 10 carti pe care nu le-am putut termina. 10, ca numar ciudat! De ce intotdeauna trebuie sa fie 10? Such a cliche.

Anyway, imi displace complet sa nu termin o carte. Sper sa nu mai fiu nevoita sa ma “expun” acestei suferinte!

Sunt sigura ca exista carti pe care nici voi nu le-ati putut termina. Sunt foarte curioasa sa aud care sunt aceste carti. So spill it. 😉

 

3 thoughts on “10 carti pe care nu le-am putut termina

  1. Cu greu am terminat Fifthy Shades si recunosc ca ams arit peste multe pagini..acelea mai…in fine, cele mai mult decat deochiate. Am zis sa termin, pentru ca nu-mi place sa le las asa, dar mai bine ma abtineam. La fel a fost si Crossfire. Nu am nimic impotriva genului, dar ce e prea mult…e prea mult. Pentru mine a fost prea-prea-prea mult. Nu am reusit sa termin vol al doilea din seria Ingerul Noptii(abia l-am terminat pe primul);mi se pare ca e scrisa foarte copilaresc..Oh, mai sunt, dar prefere sa ma abtin din nou ca sa nu jignesc pe nimeni.

    Like

  2. Singura carte pe care n-am reusit sa o termin a fost O zi din viata lui Ivan Denisovici, a lui Aleksandr Soljeniţîn. Chiar e singura. Chiar daca nu mi-au placut f mult, am terminat cartile incepute… insa asta, nu stiu, poate eram prea mica, dar mi s-a parut groaznic de plictisitoare…

    Like

  3. Eu nu am putut termina Inferno de Dan Brown pentru ca au fost prea multe descrieri plictisitoare, pentru mine, Tristeti de sucub si Pe jumatate moarta, mi s-a parut plictisitoare.

    Like

Leave a Reply

