The DUFF – Trailere Oficiale


Un alt film pentru care sunt foarte entuziasmata este The DUFF. Chiar daca nu am citit cartea inca (I know, I know, shame on me! But it’s on the list, really!), cele patru trailer-e care au aparut pana acum m-au convins sa filmul trebuie vazut! Va fi o comedie pe cinste, dar si o poveste frumoasa si cred eu ca si o lectie importanta pentru multi adolescenti din zilele noastre. Ca sa nu mai vorbesc de actori (ahem *Robin Amell* ahem), care imi plac la nebunie! Voi fi cu ochii in patru de pe 20 Februarie, sa vad pe unde va aparea si de unde il voi putea urmari… Abia astept! Si promit ca voi citi si carte in curand. 😉

Vreau sa va arat cele patru trailere oficiale in acest post. Le-am urmarit pe toate si, chiar daca se aseamana intre ele, mi-au placut toate si m-au facut sa vreau sa vad filmul imediat. Enjoy!

Primul trailer:

Trailer-ul cu numarul doi:


Al treilea trailer:

Si ultimul trailer cu numarul patru:

Deci, entuziasmati pentru acest film? Eu cu siguranta sunt!

Leave a Reply

