Currently reading… (62)


A trecut multa vreme de cand v-am spus ce mai citesc. Ultima data cand am vorbit despre asta citeam “Norwegian Wood” de Haruki Murakami. Intre timp, am citit cateva carti, chiar daca am un program care nu mi-ar promite sa imi petrec prea mult timp citind. Lucrul acesta ma face foarte fericita.

Din pacate, nu am timp sa scriu toate recenziile. Va promit, insa, ca lucrez la ele de fiecare pot si vi le voi oferi cat mai repede cu putinta.

Prima carte pe care am citit-o dupa ce am terminat “Norwegian Wood” a fost, asa cum am zis intr-un post, “All the bright places” de Jennifer Niven.

all the bright places

Am citit “All the bright places” cu mare entuziasm si placere. A fost o carte tare buna, care mi-a placut de la inceput. De la primul cuvant, chiar. Are numai personaje interesante, o poveste buna si nu are ce sa nu iti placa. Personajul princiapl, Theodore, este un personaj pe cinste! L-am adorat! Sfarsitul, in schimb, mi-a frant inima. Oh, inca nu am trecut peste. Am citit sfarsitul in autobuz si am avut acel nod in gat pe care il am de fiecare data cand sfarsitul unei carti este briliant, dar totusi foarte trist.

Inca nu am reusit sa scriu recenzia. Nu imi pot aduna gandurile intr-o recenzie coerenta.

Dupa experienta cu “All the bright places”, am avut nevoia de o lectura mai vesela. Am decis sa aleg “Me and Earl and the Dying Girl” de Jesse Andrews. La vremea la care am inceput cartea aceasta, nu stiam ca va fi atat de….  vesela.

12700353

“Me and Earl and the Dying Girl” este o carte de la care ma asteptam la mai mult. A fost o lectura relaxanta, dar si… greoaie intr-un fel. Nu o voi reciti, cu siguranta. Am reusit si am scris recenzia, pe care o puteti citi aici.

Intr-o seara cand nu puteam dormi am pus mana pe Kindle si am deschis o carte pe care vroiam sa o citesc de mult timp. Este vorba despre “Captive in the Dark” de C.J. Roberts.

Captive_ebook

In noaptea aceea am reusit sa citesc doar 15% din carte. Insa au fost niste 15% bune si voi continua cu cartea aceasta cat mai repede posibil. Nu va pot spune mai multe despre aceasta carte, pentru ca am citit putin, dar sper sa vin cu o recenzie cat mai repede posibil.

Nu pot spune ca in momentul asta citesc aceasta carte pentru ca m-au mancat degetele sa deschid alta carte si sa o citesc cateva randuri. Mda. Nu m-am putut opri, asa ca acum citesc respectiva carte. Sunt sigura ca o stiti. Este vorba despre “The unbecoming of Mara Dyer” de Michelle Hodkin.

wpid-11408650.jpg

Ce carte! Nu am fost sigura de ea la inceput, dar dupa 30% citite, pot spune ca Duminica asta nu voi face nimic si imi voi petrece toata ziua cu ceai si cu aceasta carte minunata. Este atat de captivanta, Noah este un personaj de minune, iar misterul aduce muuult suspans povestii frumoase. Abia astept sa am timp sa ma adancesc si mai mult in povestea lui Michelle.

In paralel recitesc si “Eleanor & Park” de Rainbow Rowell. Pentru ca nu imi iau Kindle-ul la scoala, trebuie sa imi iau un paperback, asa ca am decis sa recitesc ceva de data asta. Am ales “Eleanor & Park” si ador orele care imi permit sa citesc mai mult din povestea lui Park si a Eleanorei.

Cam asta citesc acum… asta se intampla in lumea mea persoanala a cartilor. Pe raftul de “Currently reading…” de pe GoodReads sunt patru carti. “Captive in teh Dark”, “The unbecoming of Mara Dyer”, “Dark Places” si “This star won’t go out”. Pe cele din urma nu pot sa spun ca le mai citesc, dar nici nu vreau sa le scot de acolo pentru ca intentionez sa le termin pana la sfarsitul lunii Martie.

Voi, dragilor, ce mai cititi? Vreau sa aud totul despre cartile care stau pe noptierele noastre. 🙂

Leave a Reply

