Recomandarea saptamanii (10)


Nu v-am mai recomandat ceva de multe saptamani. Desi am vazut multe filme numai bune de recomandat, nu am avut nici timpul, nici dispozitia necesare sa postez prea mult pe blog. Dar astazi nu mai pot amana acest moment, pentru ca ieri am vazut unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut vreodata. Nu am cum sa nu vi-l recomand, pentru ca merita vazut si sunt sigura ca va va placea.

Este vorba despre “Love, Rosie”, film ce a debutat anul trecut in unele tari si de-abia luna asta in alte tari. ‘Love, Rosie’ este ecranizarea cartii cu acelasi titlu scrisa de Cecelia Ahern, iar actorii din rolurile principale sunt Lily Collins si Sam Claflin.

love rosie poster

Am vazut filmul dintr-o prostie, sincera sa fiu. Pur si simplu am vazut un status pe Facebook despre el, am intrat pe IMDb sa vad despre ce e, l-am vazut pe Finnick (fanii ‘The Hunger Games’ vor intelege :D), am cautat filmul si am inceput sa ma uit la el. Ma bucur mult ca l-am vazut si sunt sigura ca il voi revedea in curand. A fost genial!

love rosie 1

“Love, Rosie” a fos unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut. Povestea mi-a placut foarte mult. Este romantica, dar in acelasi timp poti lua cateva lectii despre viata, prietenie si dragoste. Dupa ce am vazut acest film, mi-am dat seama ca viata este prea scurta, iar dragostea prea importanta pentru a o rata din cauza fricii si a orgoliului.

love rosie 2

Uitandu-ma la “Love, Rosie” am ras, aproape ca am plans, m-am enervat, am fost fericita, am fost geloasa si am experimentat orice sentiment posibil. Este un film care te face sa te simti, care nu te plictiseste si care te prinde de la inceput. Personajele trec prin tot felul de situatii, atat amuzante cat si foarte triste. Nu ai cum sa te plictisesti in timp ce vizionezi acest film. Este un film romantic extrem de bun si de captivant.

love rosie 3

Personajele mi-au placut tare mult. Atat Rosie, cat si Alex mi s-au parut personaje foarte interesante, iar povestea lor mi s-a parut emotionanta si m-am putut regasi in ea.

love rosie 4Actorii mi-au placut la nebunie. M-am bucurat mult sa il vad pe Sam Claflin si in alt rol decat rolul lui Finnick din ‘The Hunger Games’, iar Lily Collins mi-a demonstrat, din nou, ca este o actrita buna. Ambii actori si interpretarile lor m-au emotionat, pentru ca au reusit sa transmita exact sentimentele si atmosfera necesara acestui film.

love rosie 5

Cu siguranta recomand acest film, in special romanticilor incurabili! Mi-a placut la nebunie, sfarsitul l-am adorat, iar acum sunt disperata sa citesc cartea. A citit-o cineva? Am nevoie de pareri. 🙂

Sunt sigura ca va veti bucura toti de acest film. Sper ca v-am convins sa il vizionati!

Haideti sa vedem cateva detalii tehnice despre film.

Distributia:

Lily Collins Lily Collins
Sam Claflin Sam Claflin
Christian Cooke Christian Cooke
Greg
Jaime Winstone Jaime Winstone
Ruby
Suki Waterhouse Suki Waterhouse
Bethany
Tamsin Egerton Tamsin Egerton
Sally
Jamie Beamish Jamie Beamish
Phil
Lorcan Cranitch Lorcan Cranitch
Dennis Dunne
Ger Ryan Ger Ryan
Alice Dunne
Lily Laight Lily Laight
Matthew Dillon Matthew Dillon
Toby (12 yrs)
Rosa Molloy Rosa Molloy
Sadbh Malin Sadbh Malin
Clare
Nick Lee Nick Lee
Herb
Damien Devaney Damien Devaney
Man in the Lift
Ciaran McGlynn Ciaran McGlynn
Dick
Jusin Holmes Jusin Holmes
Jonathan
Art Parkinson Art Parkinson
Max Cleary Max Cleary
Joey Dunne
Aaron Kinsella Aaron Kinsella
Toby (6 yrs)
Lara McDonnell Lara McDonnell
Rosie (10 yrs)
Beau Rose Garratt Beau Rose Garratt
Rosie (6 yrs)
Tom John Kelly Tom John Kelly
Alex (10 yrs)
Tighe Wardell Tighe Wardell
Alex (6 yrs)
David Crowley David Crowley
Policeman Adam
Róisín O'Donovan Róisín O’Donovan
Midwife
Jonathan White Jonathan White
Mr. Simpson
Marion O'Dwyer Marion O’Dwyer
Mrs. Casey
Kris Edlund Kris Edlund
Airline Official
Stephen Mullan Stephen Mullan
Hotel Manager
Jennifer Laverty Jennifer Laverty
Shop Assistant
Donking Rongavilla Donking Rongavilla
Business Man Hotel
Jake Manley Jake Manley
Alex’s Boston Friend 1
Brook Jones Brook Jones
Alex’s Boston Friend 2

Trailer:

Deci, a mai vazut cineva acest film? Pareri? 🙂

Leave a Reply

