Music is everywhere! (31)


Astazi vreau sa vorbesc depsre ultima cantareata pe care am descoperit-o acum cateva zile lsi pe care o ascult in continuu de atunci de cand am auzit muzica ei inedita pentru prima data. Cantareata aceasta nu este inca foarte cunoscuta, dar cred ca are toate “datele” necesare unei artiste foarte apreciata. Este vorba despre Findaly, o cantareata din Anglia, pe care am descoperit-o intamplator, dar de care ma bucur in fiecare zi de vreo saptamana. Findlay are deja lansate doua EP-uri si una dintre melodiile ei a fost folosita la reclama BMW in iarna anului 2014.

Findlay are ritmuri unice, care nu tin cont de “regulile” muzicii foarte cunoscute. Imi plac mult si versurile ei, dar cel mai mult ador vocea ei. Tipa este geniala si foarte diferita! Mai jos am sa va las trei dintre melodiile ei care mie personal imi plac cel mai mult din toate melodiile pe care le-am ascultat pana acum.

Prima se numeste ‘Electrioc Bones’ si e geniala.

 

A doua se numeste ‘On and off’ si este geniala.

A treia este “Greasy Love” si este… geniala.

Cat eu voi pune toate melodiile astea pe repeat, vreau sa aud parerea voastra despre Findlay. Va place?

Leave a Reply

