Music is everywhere! (32)


In ultima vreme ascult foarte des muzica lui Ellie Goulding. Dupa ce m-am indragostit de melodia ei, ‘Love me like you do’ (ce figureaza si pe soundtrack-ul filmului ‘Fifty Shades of Grey’), aseara am avut putin timp sa ascult cateva melodii de-ale ei si pot intelege de ce o adora atat de multa lume. Chiar daca prima data cand am auzit-o nu m-am innebunit dupa ea, acum imi plac mult ritmurile muzicii ei, la fel ca si versurile pe care le scrie, care mi se par superbe, pentru ca vorbesc despre iubire si despre viata, dar si despre intunicimea mintii unei persoane.

Vreau sa impartasesc cu voi doua melodii care imi plac la nebunie: “My blood” si “Lights”. Superbe!


Ce parere aveti despre Ellie? Daca aveti o melodie care va place foarte mult si pe care v-ar placea sa mi-o impartasiti, nu ma supar. 🙂

Leave a Reply

