Recomandarea saptamanii (11)


Credeati ca va trece saptamana fara sa va ofer o recomandare? Binenteles ca nu! Saptamana asta aduce o noua recomandare, una pe care chiar nu ma asteptam sa o fac. Este vorba despre serialul ‘How to get away with murder‘, pe care am vrut sa vi-l recomand inca din primele minute ale primului episod.

Inainte de a intra in mai multe detalii, vreau sa aflam cateva informatii despre serial de pe IMDb.

how to get away with murder poster

 

Distributie:

Viola Davis Viola Davis
 Annalise Keating (15 episodes, 2014-2015)
Billy Brown Billy Brown
 Nate Lahey (15 episodes, 2014-2015)
Alfred Enoch Alfred Enoch
 Wes Gibbins (15 episodes, 2014-2015)
Jack Falahee Jack Falahee
 Connor Walsh (15 episodes, 2014-2015)
Katie Findlay Katie Findlay
 Rebecca Sutter (15 episodes, 2014-2015)
Aja Naomi King Aja Naomi King
 Michaela Pratt (15 episodes, 2014-2015)
Matt McGorry Matt McGorry
 Asher Millstone (15 episodes, 2014-2015)
Karla Souza Karla Souza
 Laurel Castillo (15 episodes, 2014-2015)
Charlie Weber Charlie Weber
 Frank Delfino (15 episodes, 2014-2015)
Liza Weil Liza Weil
 Bonnie Winterbottom (15 episodes, 2014-2015)
Tom Verica Tom Verica
 Sam Keating (11 episodes, 2014-2015)
Conrad Ricamora Conrad Ricamora
 Oliver (9 episodes, 2014-2015)
Megan West Megan West
 Lila Stangard (6 episodes, 2014-2015)
Arjun Gupta Arjun Gupta
 Kan (5 episodes, 2014-2015)
Lenny Platt Lenny Platt
 Griffin O’Reilly (5 episodes, 2014-2015)
Jessyka Finnøy Jessyka Finnøy
 Law Student (5 episodes, 2015)
Alysia Reiner Alysia Reiner
 D.A. Wendy Parks (4 episodes, 2014-2015)
Marcia Gay Harden Marcia Gay Harden
 Hannah Keating (4 episodes, 2015)

Storyline:

A sexy, suspense-driven legal thriller about a group of ambitious law students and their brilliant, mysterious criminal defense professor. They become entangled in a murder plot that will shake the entire university and change the course of their lives.

Mai multe detalii tehnice despre serial puteti gasi pe IMDb.

Trailer:

Acum ca am vazut actorii si trailer-ul, as vrea sa va vorbesc un pic despre opinia mea asupra acestui serial.

Stiam de mult timp despre acest serial, doar ca de-abia Sambata trecuta m-am gandit sa vad si eu despre ce e vorba. Am intrat pe YouTube si am cautat trailer-ul. In cinci minute ma uitam la primul episod. Serialul m-a cucerit de la trailer. Dupa primul episod am fost complet dependenta. Cred ca in acea zi m-am uitat la vreo trei – patru episoade la rand.

In primul rand, ador personajul principal si povestea ei. Annalise este un avocat care nu pierde niciodata un caz si care preda la scoala de avocati un curs pe care ea il numeste “How to get away with Murder”. Mi-a placut de Annalise din primele secunde. Este extraordinar de puternica (cel putin in tribunal), calca peste cadavre pentru a salva o persoana si isi face meseria cu sfintenie. Multa lume se teme de Annalise, dar si mai multa lume o respecta si o admira. Eu am adorat-o imediat, chiar daca pe parcursul primului sezon, Annalise isi arata fata, care este un pic diferita de fata pe care o vedem in primele episoade. Chiar si asa, ea este unul dintre cele mai bune personaje pe care le-am intalnit intr-un serial.

how to get away with murder1

Foarte multe imi place si celelalte personaje si situatia in care se afla ei. Imi place ideea ca ei lucreaza toti la biroul lui Annalise si imi place la nebunie faptul ca acestia nu devin prieteni foarte usor sau foarte repede. Imi place mediul in care ei lucreaza, atmosfera dintre ei, replicile pe care si le dau.

Cred ca cel mai mult imi place de Connor, care in ciuda faptului ca este gay, este extrem de charmant, foarte destept, talentat in ceea ce face si are un fel nepasator care nu are cum sa nu te cucereasca.

how to get away with murder4

In general, cred ca acest serial exceleaza la capitolul personaje, pentru ca avem parte numai de personalitati interesante, cu povesti inedite si care se implica in poveste in mod diferit. Cat despre actori… nu am ce spune. Fiecare actor, incepand de la Viola Davis pana la ultimul actor secundar, este exceptional. Distributia este de milioane, actorii facandu-si treaba cu o maiestrie aparte.

how to get away with murder2

Un al punct forte al serialului este felul in care producatorii reusesc sa te captiveze de la primul episod. Actiunea se invarte in jurul unei crime, pe care toti avocatii din serial se chinuiesc sa o descluseasca. In paralel, acestia trebuie sa se mai ocupe de cateva cazuri la fel de captivante si de interesante. Ce mi se pare interesant la acest serial este faptul ca te surprinde mereu. Niciodata nu poti ghici cine este criminalul sau cum se va incheia un episod. Producatorii au multe surprize pentru fanii lor, lucru care este foarte apreciat de toti cei care urmaresc acest serial.

how to get away with murder 3

In acelasi timp, povestile si vietile personale ale personajelor se intercaleaza cu cazurile captivante din biroul de avocatura a lui Annalise, chestie care mie personal mi-a placut mult. M-a ajutat sa cunosc personajele mai bune, sa ma atasez de ele, dar si sa nu ma plictisesc de partea criminalistica a serialul.

Finalul sezonului a fost exploziv! A adus multe schimbari de situatie, la fel ca si raspunsuri, dar si noi intrebari! Ultima scena m-a lasat fara cuvinte si abia astept sa vina toamna, sa vad ce naiba se intampla!!

Pana apare sezonul doi, va sfatuiesc sa urmariti acest serial. Nu veti regreta! Eu l-am vazut in 3 zile si mai ca imi vine sa ma reapuc de el. 😀

 

Leave a Reply

