I <3 Covers! (7)


Pun pariu ca sunteti foarte confuzi acum. Nu va aduceti aminte despre ce este aceasta rubrica, chiar daca este a saptea postare in cadrul ei. Pot intelege de ce. Nu am mai postat-o de mai bine de un an. Ca sa va fac sa intelegeti, aceasta rubrica este rubrica aia pe care o postam foarte rar si in cadrul careia postam cover-uri muzicale care imi placeau. Sincera sa fiu, am uitat de ea, pana in dimineata asta, cand ma spalam pe dinti (Ce? Si voi va spalati pe dinti. Sper.) si ascultam un cover pe care il ador. Am vrut sa vorbesc cu voi despre el, si imediat mi-am adus aminte de aceasta rubrica. De dimineata tot am vrut sa postez asta, dar lenea, somnul si cartea pe care o citesc acum (si pe care o termin in seara asta, btw) nu m-au lasat. Insa nu vreau sa ma duc la culcare in seara asta stiind ca nu v-am impartasit cover-ul asta superb.

Stiti melodia aia de la Nirvana, Heart-Shaped Box? Eu o stiu, pentru ca o ascult constant. Ma fascineaza tot ce inseamna Nirvana. Pe Lana del Rey o stiti? Normal ca o stiti. Numai de cate ori v-am vorbit despre ea, si tot ar trebui sa o stiti. Imaginati-va, acum, Nirvana si Lana del Rey. O combinatie geniala.

Cover-ul de care va tot vorbesc este cover-ul Lanei del Rey la melodia celor de la Nirvana, ‘Heart-Shaped Box’. Ascult in continuu melodia asta, cover-ul asta si nu ma mai satur. Mi se par absolut sublim. Vocea Lanei, versurile, orchestratia… tot! Desi nu sunt foarte sigura daca este chiar Lana (nu mi se par cunoscute tonalitatile si intonatiile pe care le foloseste), nici nu imi pasa. Cover-ul asta e al naibii de bun si merita ascultat.

Haideti sa ascultam, mai intai, piesa originala.

Iar acesta este cover-ul Lanei:

Nu-i asa ca asta este cel mai genial lucru pe care l-ati auzit astazi? 🙂

Leave a Reply

