Blogul Bianca2b a ajuns la ultimul post…


…Sau cel putin la ultimul post pentru o perioada nedeterminata.

Nu, ce cititi acum nu este o gluma. Va aduceti aminte cand in urma cu vreo cativa ani, de 1 Aprilie am facut gluma asta? Ei bine, de data asta, cuvintele acestea sunt reale. Probabil ca sunt cele mai reale cuvinte pe care le-am scris in ultimul an pe blog.

Nu ma asteptam sa iau decizia asta. Dar a trebuit.

Daca nu ati inteles pana acum, asta este ultimul post pe care il voi scrie pe blog. Nu stiu daca definitiv. Nu stiu daca pentru o perioada de timp. Nu stiu. Insa stiu ca nu o mai pot duce asa la infinit si ca trebuie sa pun stop lucrului asta.

Nu credeam ca voi scrie cuvintele astea atat de repede. Ma gandeam ca voi inceta sa mai scriu pe blog in momentul in care voi pleca la facultate. Mai tarziu, nu acum. Dar acum a venit momentul si oricat as incerca sa il aman, momentul acela ma bantuie si m-a bantuit luni intregi, inca de cand am inteles ca blogging-ul nu mai este la fel cum era inainte.

Habar n-am cum sa fac asta. Nu stiu ce sa scriu si nu stiu cum sa scriu. Sunt trista, da, dar si usurata intr-un fel.

Cred ca ati observat deja ca blogul nu mai este la fel ca intotdeauna. Ceva s-a pierdut pe drum. Poate eu. Poate farmecul blogului. Poate entuziasmul. Nu stiu exact ce, dar rezultatul este acest post, in care eu imi anunt pauza nederminata de la blogging.

Blogul a reprezentat intotdeauna acasa pentru mine. Blogul a fost cu mine prin cele mai grele situatii. A calatorit cu mine din Romania in Grecia, dar nu cred ca va mai calatori cu mine si in urmatoarea “statie” in care ma voi opri spre visele mele. De un an si ceva, blogul reprezinta o responsabilitate. Un fel de povara. Mi-e greu sa scriu cuvintele astea, dar este adevarat. Mi-e greu sa scriu, nu mai am inspiratie, nu stiu cum, cand si ce sa scriu. Pur si simplu, nu mi se pare de mine.

O parte din mine nu vrea sa faca asta. O voce in capul meu striga sa nu fac asta, sa ma opresc cat mai pot, dar o alta parte din mine este constienta ca toate lucrurile bune trebuie sa aiba un sfarsit, pentru a da voie altor lucruri mai bune sa vina. Nu cred ca sunt prea coerenta in momentul asta, pentru ca am multe lucruri pe care vreau sa vi le spun, dar nu stiu cum.

Blogul Bianca2b a reprezentat o importanta parte a copilariei mele. Am petrecut ani intregi scriind la acest blog, lucrand la el, incercand sa imi arat mie ca pot. La inceput, scriam pentru altii. Intre timp, am invatat sa scriu pentru mine si asta m-a ajutat mult. Insa, dragilor, ma indepartez de copilarie cu fiecare zi care ma duce si mai aproape de toate pragurile pe care le voi trece in curand in a deveni adult. Si cred ca unele lucruri care ma tin legata de copilarie…. cred ca trebuie sa ma eliberez de ele. Asta include si blogul.

Adevarul este ca am obosit. Blogul nu mai are acelasi farmec. Se simte vechi, fortat. Fiecare cuvant scris imi iese greu si cred ca ati simtit asta. Cel putin asta imi arata statisticile, comentariile s.a.m.d. Nu vreau sa intelegeti gresit. Nu iau aceasta hotarare pentru ca publicul nu mai e  ca si inainte, ci pentru ca (,) cred ca am ajuns la sfarsit. Trebuie sa pun punct la asta. Nu mai am ce sa mai spune. Cel putin, nu pentru momentul asta.

Nu mai am nici timpul necesar pentru a avea blogul pe care visez eu sa il am. Da, visez sa am un blog. Visez sa fie unul dintre blogurile pe care lumea intra zilnic, pe care il vezi peste tot, un blog bun. De exceptie. Insa nu am timp. Anul viitor dau de diploma la conservator. Cerintele sunt mari, iar timpul mai limitat. Blogul nu mai este o prioritate.

Adevarul este si ca m-am schimbat mult. Nu mai vreau aceleasi lucruri pe care le vroiam luna trecuta, mult mai putin lucrurile la care visam acum doi ani. Iar in momentul asta, nu mai vreau blogul. Este greu sa scriu cuvintele acestea, dar este adevarat. Blogul este o greutate pe care vreau si am nevoie sa mi-o ridic de pe umeri. Nu stiu exact unde am gresit de am ajuns sa scriu cuvintele astea, dar ma voi gandi la asta si voi incerca sa nu mai repet ce am facut in trecut.

Sunt sigura ca acest post va bucura cateva persoane, dar la fel de sigura sunt ca va si intrista cateva persoane. Vreau sa intelegeti ca blogul ramane. Eu plec. Blogul va ramane mereu pe internet, undeva unde peste multi ani il voi citi cu persoanele care imi vor fi atunci alaturi si carora le voi povesti cum acest lucru m-a ajutat sa devin eu care sunt acum, care m-a ajutat sa imi dezvolt latura artistica si care m-a invatat sa fiu eu.

Vreau sa se inteleaga, de asemenea, ca decizia asta poate fi temporara. Este la fel de posibil ca peste doua luni sa ma intorc pe blog. Pentru moment am nevoie de o pauza. Daca ma voi intoarce, voi face cateva schimbari drastice. Intre timp, voi lucra la cateva postari si voi pune pe hartie cateva idei. Nu renunt la blogging. Iau o pauza.

Stiu ca decizia asta de a lua o pauza imi poate cauza pierderea unor abonati, insa nu ma ingrijorez. Stiu ca cititorii mei ma vor astepta si imi vor respecta orice decizie voi lua. Va voi anunt in momentul in care stiu sigur ce se va intampla cu acest blog. Am multe posibilitati si idei in cap in ceea ce priveste viitorul meu in blogging. Imi trebuie timp, chef si inspiratie.

Vreau sa va multumesc tuturor pentru aceasta aventura pe care nu o voi uita niciodata. Pentru ca ati fost alaturi de mine. M-ati sustinut, mi-ati oferit zambete si iubire. Nu va voi uita niciodata si sper ca ne vom mai revedea. Pagina de Facebook a blogului nu o voi inchide si voi incerca sa fiu cat mai prezenta acolo. Daca vreti sa vorbiti cu mine, o puteti face trimitandu-mi un e-mail la matarela2007@yahoo.com , sau pe Facebook, pe profilul meu personal.

Imi va lua ceva vreme pana ma voi obisnui cu ideea ca nu voi mai avea cu cine sa discut carti, filme si recomandari. Cu cine sa imi impartasesc viata si ideile si opiniile. Nu va ingrijorati. Daca voi avea ceva important de spus, voi deschide blogul si va voi spune.

Consider asta o pauza. Insa s-ar putea sa fie si sfarsitul blogului acesta. Bianca2b a ajuns la ultima postare. Pentru cat timp, nu stiu. Va voi anunta in momentul in care voi lua o decizie. Intre timp…

La revedere, prieteni…!

 

9 thoughts on “Blogul Bianca2b a ajuns la ultimul post…

Leave a Reply

