Ce mai citim pana la sfarsitul anului


Au mai ramas doar patru luni din anul 2015. Am avut multe obiective pentru anul asta. Pe unele le-am atins deja, pe altele nu. Insa unul stiu sigur ca l-am atins: am reusit sa citesc patruzeci de carti. Sunt foarte incantata de lucrul asta, pentru ca am avut parte de un an foarte incarcat.

In lunile ce urmeaza agenda mea va fi si mai incarcata. Incep clasa a 11-a, dau de diploma la conservator in Iunie si ma pregatesc deja de multe concerte. Asa ca, incepand de pe 14 Septembrie, cand incepem scoala, va trebui sa imi programez fiecare minut in mod amanuntit. Imi va trebui multa putere de munca, multa ambitie, putere si rabdare. Nervi de otel, de asemenea. Insa cred ca orice ma va intampina anul asta va fi intampinat cu voie buna. Si cu carti bune. Asta mi-am propus pentru clasa a 11-a si pentru ultimul an de conservator. Sa fiu insotita mereu de o carte buna. Dar, ca si orice alta activitate pe care o voi face anul asta, si cititul trebuie sa fie organizat si planificat. Altfel va iesi de sub control. Si cum altfel pot planifica eu ceva decat facand o  lista?! Am pus in lista  cateva carti pe care mi-am propus sa le citesc pana la sfarsitul anului 2015. Adica in patru luni. Am ales 12 carti pe care le detin si pe care vreau sa le citesc neaparat pana se incheie anul.

Nu stiu daca voi reusi sa mai citesc 12 carti in patru luni, avand in vedere ca incep scoala si conservatorul. Chiar daca voi atinge numarul asta de carti citite in patru luni, nu sunt sigura ca vor fi acestea pe care le-am pus pe lista, avand in vedere ca mai colaborez cu cateva librarii pentru recenzii si acele carti au propritate intotdeauna. Insa eu voi incerca sa dau tot ce am mai bun si sa ma tin de lista.

Deci, sa vedem!

  • “Women” de Charles Bukowski

women

Pe care deja am inceput-o. Intotdeauna am vrut sa citesc o carte scrisa de Bukowski si sunt al naibii de incantata. 🙂

  • “The Diary of a young girl” de Anne Frank

the diary of a young girl

Am citit atat de multe citate superbe din cartea asta, incat ar fi fost imposibil sa nu vreau sa o citesc.

  • “Attachments” de Rainbow Rowell

attachments

Pentru ca Rainbow Rowell. E geniala tipa.

  • “Dracula” de Bram Stoker

dracula

Vreau sa o recitesc de Craciun. Pentru ca e Dracula.

  • “Wind, Pinball” de Haruki Murakami

 

wind pinball

Il ador pe Haruki Murakami si cartile lui. Am citit cateva pagini din cartea asta si vreau foarte mult sa o citesc.

  • “More than this” de Patrick Ness

more than this

Am vrut sa citesc cartea asta de cand am citit recomandarea lui John Green. Acum ca am facut rost de ea, nimic nu ma mai opreste.

  • “Siege and Storm” de Leigh Bardugo

siege and storm

Am citit recent primul volum din aceasta serie si mi-a placut mult. Mi-am propus sa citesc toata seria pana la sfarsitul anului si sper sa reusesc.

  • “Ruin and Rising” Leigh Bardugo

ruin and rising

Ca sa citesc toata seria trebuie sa citesc si ultimul volum, nu? 🙂

  • “Never fade” de Alexandra Bracken

never fade

“Never fade”este volumul doi din seria “The Darkest Minds” . Am citit primul volum vara asta si mi-a placut tare mult, asa ca vreau sa citesc restul seriei pana in Decembrie. Inclusiv povestioarele dintre volume.

  • “In the afterlight” de Alexandra Bracken

in the after light

“In the afterlight” este volumul trei din seria “The Darkest Minds” si am auzit ca si cel ma bun. 😉

  • “Colorless Tsukuru Tazaki and His Years of Pilgrimage” de Haruki Murakami

colorless tsukura tazaki

Doua cuvinte: Haruki Murakami.

  • “Forbidden” de Tabitha Suzuma

forbidden

“Forbidden” este, pentru mine, un must-have. Am comandat-o recent si ar trebui sa imi vina in doua saptamani. Abia astept sa o citesc! Suna atat de bine!

Cam astea sunt cele 12 carti pe care vreau sa le citesc pana la sfarsitul anului. Tineti-mi pumnii sa reusesc! Eu una voi incerca, pentru ca as fi foarte multumita daca as mai reusi sa citesc 12 carti.

Voi ce carti v-ati mai propus sa cititi in astea patru luni ramase din anul 2015? Astept listele voastre in sectiunea de comentarii. 🙂

3 thoughts on “Ce mai citim pana la sfarsitul anului

  1. Vreau sa citesc “Abis” de Monica Ramirez (volumul 5 din seria Alina Marinescu), primul volum din seria “Neamul corbilor” de Lavinia Calina, “Opal” de Jennifer L. Armentrout si niste volume de Amanda Quick. Vad ce se mai intampla pe parcurs pana la sfarsitul anului. ^_^

    Like

Leave a Reply

