Recomandarea saptamanii: R.I.P. 2 My Youth


Prima saptamana de scoala s-a incheiat. A fost o saptamana incarcata. Chiar daca suntem de-abia la inceputul anului, din cauza ca sunt in clasa a 11-a, am inceput anul in forta. Am avut si un eveniment de fashion la care am luat parte si am avut si mult de studiat, de asta nu am avut timp sa mai dau pe-aici. Anul acesta va fi un an greu, incarcat, dar sper eu ca frumos. Insa de un lucru imi este teama. Imi e teama ca nu voi avea timp sa va impartasesc gandurile si ideile mele. Voi incerca totusi sa imi fac timp si pentru blog. Trebuie!

In prezent am in minte multe articole si recenzii si incerc sa lucrez cu cat mai mult spor. Imi dau seama ca probabil v-ati fi asteptat sa fiu mai prezenta, dar din pacat timpul si activitatile mele nu imi permit asta. Ah, daca agenda nu mi-ar fi asa de plina!

Printre recenziile si articolele la care lucrez, am luat o pauza sa va recomand una dintre melodiile de care eu sunt obsedata zilele astea. Este vorba de R.I.P. 2 My Youth, cantata de cei de la The Neighbourhood, trupa mea favorita. De fapt, daca ma cunoasteti cat de putin, veti sti ca sunt absolut obsedata de trupa asta. Nu trece zi fara sa ascult cel putin cinci melodii pe repeat.

Ador trupa asta din Califournia din cauza ritmurilor, a versurilor, a mesajelor din cantecele lor si din cauza membrilor trupei. Jesse Rutherford is such a bae! Anyway, ma regasesc in cantecele lor, iar versurile ma dau pe spate. Ca sa nu mai zic de live-urile lor, de care sunt si mai obsedata! Una dintre dorintele mele este sa ii vad live, dar probabil ca suntem la ceva ani departare de asta.

Si cum ziceam, R.I.P. 2 My Youth este cea mai noua melodie scoasa de ei si melodia ce reprezinta noul lor album, Wiped out!, care urmeaza sa apara pe 30 Octombrie. Videoclipul cantecului a aparut saptamana trecuta si e nebunie curataaaaa!

Iubesc melodia asta pentru ca vorbeste despre maturizare, despre acceptarea responsabilitatilor si despre trecerea de la  copilarie sau adolescenta la maturitate. Ma regasesc in fiecare vers, iar ritmul si partea instrumentala… pur si simplu genial!

“I’m using white lighters to see what’s in front of me…”

Va recomand sa ascultati cantecul asta… si celelalte cantece de la The NBHD.

Ce parere aveti de melodia de care sunt obsedata? Cat timp imi scrieti opiniile voastre in comentarii, ma duc sa o pun pe repeat! De cel putin cinci ori…

Leave a Reply

