Am devenit membru oficial al blogului ‘Serial Readers’


Sunt sigura ca multi dintre voi sunteti abonati la blog-ul Serial Readers. Am o veste buna pentru toti cei care urmaresc acest blog minunat. De astazi veti putea sa citi articole si recenzie ce poarta semnatura mea. Yup, that’s right! Azi am devenit oficial membru al echipei de bloggeri care sta in spatele blogului de cititori in serie. O data pe saptamana veti putea citi un articol scris de mine. Sau o recenzie.

Colaborarea noastra a inceput prin luna Iunie a anului acesta, atunci cand am scris primul meu guest post pentru acest blog. Atunci am inteles ce echipa minunata sunt cititorii in serie si mi-am dorit sa fac si eu parte din ei. La inceputul lunii Septembrie am primit o propunere de la Andreea, detinatoarea site-ului. Andreea mi-a propus sa colaborez cu ei. Ideea m-a incantat atat de tare, incat am acceptat pe loc. Deci, my bookish friends, de acum incolo veti putea citi articole despre carti si pe Serial Readers. De fapt, majoritatea articolelor despre carti le puteti citi acolo. Pentru ca mi s-a dat ocazia sa imi expun munca si ideile intr-un loc atat de minunat, am hotarat ca blogul Bianca2b sa devina un loc de refugiu pentru mine. Adica sa devina un pic mai personal. De acum incolo voi aborda subiecte care nu vor avea legatura numai cu cartile. Insa nu va speriati. Nu abandonez cartile. Va voi oferi recenzii de carti, recomandari si diverse articole de carti, insa nu in aceasi masura ca si inainte.

Primul meu articole pe Serial Readers a aparut chiar astazi. Pentru debutul meu, am hotarat sa vorbesc despre etapele din procesul de a cumpara o noua carte. Daca sunteti curiosi despre ce este vorba, puteti citi articolul cu un simplu click aici. Enjoy si nu uitati sa imi lasati pararile voastra! 🙂

I-love-books

4 thoughts on “Am devenit membru oficial al blogului ‘Serial Readers’

  1. Bun venit, dear!
    Inspirație multă îți dorim (noi, echipa Serial Readers). Și să scrii, să scrii mult, să visezi, să cucerești lumea cu iubirea ta pentru cărți și pentru muzică.

    Cu drag,
    Andreea (Andres)

    Like

Leave a Reply

