Recomandarea saptamanii – Halsey


Buna dimineata! Banuiesc ca ati observat absenta mea din ultimele doua saptamani. Chiar daca urasc scuzele, exista o explicatie pentru absenta mea. Duminica trecuta am plecat spre Romania, unde am petrecut o saptamana. Ieri dimineata, adica Luni, am luat-o din loc spre Grecia, cu o multime de amintiri frumoase. Dar asta este alta discutie. Va voi povesti ce am facut in Romania zilele astea, tot aici, pe blog.

Intre timp, as vreas a incep saptamana cu o recomandare muzicala. Acum cateva saptamani am descoperit o cantareata de care m-am indragostit imediat. Imi place foarte mult stilul ei, pentru ca se aseamana cu al meu, dar cel mai mult ador muzica ei. Versurile sunt foarte triste, emotionante, iar instrumentatia este pur si simplu geniala. Ritmurile te fac sa vrei sa poti compune si tu o muzica asa de frumoasa. Mi se potriveste muzica ei ca o manusa.

Despre cine vorbesc? Despre Halsey! Cred ca ati auzit de ea. Chiar daca s-a lansat recent, Halsey si-a luat un avant destul de mare in lumea muzicala si in topurile muzicale. Ea vine cu un concept original, care nu a mai fost intalnit pana acum.

Ador toate melodiile ei, iar pe Spotify numai Halsey ascult. Atunci cand invat sau scriu pe blog, muzica ei rasuna in toata camera. Nu cred ca am sa ma plictisesc vreodata de ritmurile si de versurile ei.

Am patru melodii de care sunt obsedata: New Americana, Drive, Control si Gasoline. Vreau sa va las mai jos aceste melodii, sa le ascultati si voi. Va recomand tot albumul ei, Badlands, dar in special melodiile Roman Holiday, Colors si Castle. 

Enjoy!




Fiti pe faza pentru cateva articole si postari despre ce s-a mai intamplat in viata mea in ultima vreme. De asemenea, astept parerea voastra despre Halsey in comentarii. 🙂

2 thoughts on “Recomandarea saptamanii – Halsey

Leave a Reply

