De ce nu frecventez cluburi


insurgence-sg

Titlul potrivit ar fi “De ce nu frecventez cluburi, baruri, pub-uri”. Mai pe scurt, toate locurile galagioase, pline de alcool si oameni excitati.

Nu am fost niciodata omul care sa se dea in vant dupa iesirile cu prieteni. N-am tinut neaparat sa imi petrec fiecare sambata rujata, aranjata, imbracata cu o rochie in care abia pot sa respir, undeva intr-un bar in care sa nu am loc sa ma misc, plin de fum si aburi de alcool. Nu mi-a placut niciodata ideea de a-mi petrece cateva ore din viata mea intr-un loc plin de oameni pe care nu ii cunosc, cu muzica bubuindu-mi in urechi. Am urat intotdeauna locurile aglomerate, pline de betivi si barbati care cred ca au dreptul sa te atinga doar pentru ca va gasiti in acelasi loc, chiar daca nu va cunoasteti. Ma oboseste activitatea asta la maxim. Fizic, dar si psihic.

Prefer sa imi petrec serile de Sambata in pat, cu o ceasca de ceai si o carte buna in mana. Sau plimbandu-ma cu ai mei. Poate facand si niste repetitii. Insa in nici un caz nu imi voi petrece seara de sambata intr-un local pe care il frecvnteaza prietenii mei.

Explicatia este foarte simpla.

Scuza comuna, pe care o servesc prietenilor este urmatoarea. “Scuze, n-am timp.” sau “Scuze, am repetitii la conservator”. De multe ori nici nu imi cer scuze, pentru ca nu am de ce.

Adevarul este mult mai simplu.

Nu accept invitatiile in club/baruri pentru ca pur si simplu nu imi plac. Urasc cluburile cu o ardoare care ma face sa vreau sa le desfiintez pe toate. Cu barurile n-am nimic, atat timp cat nu ma aproprii de ele. Insa cluburile le-as desfiinta daca as putea, pentru ca aduc numai distrugere. Nu gasesc nimic bun la cluburi. Dupa cum se vede, sunt de-a dreptul periculoase. Si nu zic asta numai din cauza incidentului de la Colectiv. Ganditi-va cate fete sunt violate acolo, doar pentru ca un pusti de bani gata s-a gandit ca ar vrea si el sa vada cum e sa pui un praf in bautura unei fete si apoi sa o violezi. Si nu numai. Se intampla multe lucruri din astea in baruri, iar lumea inchide ochii si sa face ca nu le vede. Poate din frica, poate din cauza ca banii sunt la putere.

Consider, de altfel, ca barurile sunt o pierdere de timp.

Lumea asta este al naibii de frumoasa. Cu tot ce se intampla acum peste tot, cu toata moartea care este in jurul nostru, Pamantul asta bubuie de frumusete. Lumea mea este frumoasa pentru ca asa mi-am construit-o. Am atat de multe lucruri frumoase de facut, atat de multe lucruri de trait, de simtit si de vazut, incat a pierde timp intr-un loc intunecat, unde nu imi pot auzi gandurile nu este o optiune.

Si credeti-ma, dupa sase zile pline de “alergat” in stanga si in dreapta, dupa zeci de ore de studiu, repetitii, ore si mers cu autobuzul, singurul lucru pe care vreau sa il fac la sfarsitul saptamanii este sa stau in pat, sa ma odihnesc.Iar lumea nu poate intelege lucrul asta, iar mi-e nu-mi pasa destul de mult cat sa explic.

Nu consider ca varsta este potrivita pentru genul asta de activitati. N-am nimic impotriva unei iesiri la o cafea, chiar si la un pahar de vin. Problema e ca adolescentii din zilele noastre incearca sa faca liniste in mintea lor folosind metode care le fac mult mai rau. Pentru ei, distractie inseamna mult alcool, sex, desfranare si injosire. Sunt constienta ca asta este varsta la care se fac mult prostii, insa eu nu sunt genul asta si nici nu imi permit prostii si greseli de genul asta. Am muncit mult prea mult ca sa pierd totul intr-o singura noapte.

Pur si simplu, “clubbing-ul” nu ma reprezinta. Prefer sa citesc o carte, sa vizitez un muzeu, o biblioteca, sa ma duc la concert sau sa scriu pe blog. Sa fac ceva pentru mine. Ceva care sa ma satisfaca, nu care sa ma goleasca pe dinauntru. Poate ca as mai iesi din cand in cand in baruri daca as avea un grup de prieteni care sa mearga undeva si de fapt sa incerce sa se distreze, nu sa stea numai pe telefon si sa vorbeasca doar asa, monosilabic. Sau poate ca in viitor voi gasi liniste in galagie. Nu stiu. Insa pana atunci, imi rezerv dreptul sa imi petrec serile de weekend intr-un mod linistit, departe de aglomeratia specifica locurilor acestora.

Leave a Reply

