Recomandarea săptămânii – Fruit of Misfortune


creaturaPentru că a trecut multă vreme de când v-am făcut o recomandare, m-am hotărât ca astăzi să vă recomand una dintre cărțile pe care sper să le văd pe piața de carte din România cât mai curând. Este vorba de Fruit of misfortune de Nely Cab, adică continuarea cărții Creatura. 

Cartea lui Nely Cab, Creatura, a adus o adevărată isterie în România atunci când s-a desășurat campania de publicare, dar și atunci când a fost anunțată publicarea ei în România de către Leda. Acum, la mai bine de trei ani de la publicare, Nely pregătește volumul trei, totodată și volumul final. Titlul este Marker of Hope și vă pot garanta faptul că seria aceasta se termină într-un mod fenomenal!

 

Creatura continuă să fie una dintre cărțile mele preferate. Acțiunea captivantă, povestea de dragoste de vis, personajele geniale și intriga complicată nu vor înceta niciodată să îmi placă. Îmi amintesc cât de mulți bloggeri români au scris o recenzie favorabilă acestei cărți și știu, de asemenea, cât de multă lume așteaptă publicarea volumul doi în română. Inclusiv mama și bunică-mea, care adoră Creatura la fel de mult pe cât o ador eu.

fruit of misfortuneDe ce vă recomand volumul doi? Pentru ca acțiunea se dezvoltă și ia o întorsătură drastică. Personajele evoluează, lumea se deschide în fața noastră, dar și a lui Isis. De multe ori, în timp ce citeam cartea, rămâneam pur și simplu cu gura căscată din cauza întorsăturilor de situație, dar și din cauza dezvăluirilor, care sunt din ce în ce mai șocante pe măsură ce acțiunea înaintează.

Recomand acest volum și din cauza volumul trei. Deși acesta nu a apărut încă, credeți-mă când vă spun că merită!! Fiecare capitol este din ce în ce mai bun, iar finalul se lasă așteptat.

Cu părere de rău mă gândesc la momentul în care această serie se va încheia. Chiar dacă nu este arhicunoscută, Creatura are un loc special în inima mea. Reprezintă o perioadă frumoasă, dar și tulbure din viața mea. Îmi aduce aminte de toate momentele frumoase pe care le-am petrecut atunci când o citeam. Înseamnă, de asemenea, și începutul prieteniei mele cu Nely, prietenie ce durează și acum și care devine din ce în ce mai strânsă pe zi ce trece.

Pentru că mă îndoiesc că după trei ani Leda va mai publica continuarea, dacă vreți să citiți continuarea poveșii plină de dragoste și mitologie a lui Isis și a lui David, puteți achiziționa Fruit of Misfortune de pe Bookdepository sau de pe Amazon.

Mai aveți nevoie de motive pentru care să o cumpărați în afara faptului că este genială și pentru că aveți nevoie de așa ceva în viața voastră? Ei bine, mâine este ziua lui Nely și sunt sigură că acesta ar fi un cadou minunat. Ca să nu mai vorbesc de design-ul superb al cărții și de coperta plușată.

V-am convins?

Spor la citit!

 

 

Leave a Reply

