Luminea și noi… în Salonic!


Seara bună! Ce fac cititorii mei preferați? Știu că în ultima vreme nu am mi dat pe-aici, însă conservatorul, vioara, școala, repetițiile și învățatul nu îmi permit să mă ocup foarte mult de blog. Ca să fiu sinceră, nici foarte multă inspirație nu am în ultima vreme tocmai din cauza programului încărcat și a faptului că la finalul zilei, după ce mi-am îndeplinit toate îndatoririle, sunt mult prea obosită pentru a fi Bianca2b. Astfel aleg să aștept un pic, să lucrez la anumite articole și să le postez în momentul în care simt că sunt gata să iasă pe blog.

Scurta această postare are un alt scop. Vreau să vă vorbesc un pic despre cariera mea în muzică. Nu vă îngrijorați, nu va vă vor trebui decât cinci minute din timpul vostru.

Cei care îmi sunt prieteni pe Facebook pe pagina mea personală, probabil că știu că anul ăsta am sărbătorit 1 Decembrie într-un mod mai diferit. Prin Noiembrie am fost contactată de Asociația Carpatia din Salonic pentru a participa la evenimentul pe care l-au organizat pe 5 Decembrie pentru ziua națională a României. Acest eveniment a adunat pe o scenă copii și adolescenți români din Salonic, printre care și eu cu vioara mea și cu Dansurile Românești ale lui Bartok. Din păcate, nu vă pot împărtăși un videoclip cu mine cântând la această serbare, pentru că nu există unul, ca deobicei. Însă vă pot împârtăși ediția de pe 17 Decembrie a emisiunii Lumea Și Noi de pe TVR International.

Pe data de 30 Noiembrie, atunci când am făcut o repetiție generală pentru serbarea de pe 5 Decembrie, o echipă de la emisiunea Lumea și Noi a venit și a filmat întreaga repetiție, ca și diverse activități menite să sărbătorească ziua națională a României într-un mod aparte. După ce m-au înregistrat cântând, cei de la Lumea Și Noi mi-au luat și un scurt interviu în care m-au întrebat despre mine și despre viața mea ca și violonistă în Grecia.

Reportajul în care apar eu a fost difuzat pe TVR Internațional pe 17 Decembrie și am uitat complet să vă anunț înainte. Asta dacă, știți și voi, există cineva de-aici care vrea sa mă asculte cântând și vorbind. Dar nu-i nimic, puteți urmări materialul pe internet, pe site-ul TVR Plus sau cu un click aici. Eu apar pe la minutul 18, cu o scurtă parte din ce am cântat și câteva cuvinte din interviu. Vă sfătuiesc, totuși, să urmăriți tot materialul, merită!

Dacă ați urmărit materialul și m-ați văzut cântând și vorbind aș aprecia o opinie din parte voastră! xo

Leave a Reply

