Sărbători fericite!


merry hristmas 1Știu că este Ajunul Crăciunului și probabil toți sunteți ocupați cu pregătirile de ultim moment sau cu deschisul cadourilor, însă aș vrea să vă răpesc câteva minute din timpul vostru prețios pentru câteva urări.

Mai sunt două ore până la Crăciun, iar inima mea exploadează de fericire. Am avut parte de cel mai frumos Ajun de Crăciun ever. Am gătit cu ai mei toată ziua, iar seara ne-am strâns toți în sufragerie și am deschis cadourile. Fiecare cadou în parte a fost perfect. După Crăciun, dacă vreți, vă voi spune ce am primit. Seara a continuat cu un telefon de la o persoană destul de dragă mie, telefon la care nu mă așteptam. Apoi am vorbit în sfârșit cu prietena mea cea mai bună din România. Am mâncat prea multe dulciuri, am băut prea mult suc, m-am comportat exact ca un copil. Am cântat, am dansat, am țipat și m-am bucurat de fiecare lucru mărunt în parte. Acum stau și vă scriu, tot din sufragerie, cu toate cadourile întinse pe aici, cu o ușoară durere de burtă și un zâmbet tâmp pe față.

Sper din tot sufletul ca Ajunul vostru de Crăciun să fie la fel de magic pe cât a fost al meu. Sper să aveți parte de un Crăciun exact așa cum vi-l doriți. Sper să aveți cu cine împărți cadouri, amintiri, momente frumoase. Sper că aveți parte de o masă copioasă alături de cei dragi. Sper să râdeți din orice, sper să cântați cât vă țin plămânii și să dansați până nu vă mai țin picioarele. Sper să vă odihniți și sper să fiți alături de persoanele care vă fac să fiți cu adevărat fericiți.

Sper, de asemenea, ca cei ce sunt departe de casă să găsească drumul spre casă și spre îmbrățișarea caldă a celor dragi. Sper să vă aștepte bucatele din copilărie pe masa care obișnuia să vă facă vânătăi peste tot atunci când erați mici. Sper din tot sufletul ca acest Crăciun să vă aducă liniște, fericire și toate lucrurile care vă fac să vă simțiți fericiți.

Sper ca inimile și casele voastre să fie mai luminoase de sărbători și ca lumina aceasta să se păstreze pe toată durata anului ce are să vină. Sper să citiți cărțile care vă plac, să ascultați muzica pe care o iubiți, să vedeți filmele preferate și să mâncați cea mai bună mâncare. Sper ca sărbătorile să fie în inimile voastre și ale celor dragi.

Crăciun fericit!!! 

P.S.: Să îmi spuneți dacă a trecut Moș Crăciun pe la voi și ce v-a lăsat sub brad. 😉

merry christmas 2

 

One thought on “Sărbători fericite!

Leave a Reply

