5 cântece de Crăciun pe care trebuie să le asculți astăzi


12400483_991465097561451_8712715792800049507_nBună dimineața la Moș Ajun! Ne dați ori nu ne dați? 🙂

Când am deschis ochii azi de dimineață, mi-am dat seama că este prima zi de Crăciun și aproape că am sărit din pat de bucurie. A te trezi în dimineața de Crăciun este cu siguranță cel mai frumos sentiment pe care cineva îl poate avea. Știi că totul este liniștit, că poți face ce vrei, că poți lenevi și că poți citi cât vrei. Ca să nu mai vorbim că maică-ta te lasă în sfârșit să mănânci toată mâncarea pe care a pregătit-o pe parcursul săptămânii trecute. Atmosfera aceasta este pur și simplu genială.

Pentru că eu ador să ascult cântece vechi de Crăciun zilele astea, m-am hotărât să aleg cinci cântece care îmi plac cel mai mult. Există o mulțime de melodii de Crăciun, însă pentru mine doar câteva au cu adevărat înseamnătate. Aceste melodii mă fac să intru în atmosfera de Crăciun și îmi induc o stare de bine. Am decis să strâng aceste melodii într-o postare, poate cine știe, aveți nevoie de idei și de puțină inspirație pentru masa de Crăciun! 🙂

  1. Queen – Thank God It’s Christmas

Nu am cum să nu încep acest top cu Queen, trupa mea de suflet. Ador fiecare melodie a lor în parte, iar aceasta are un loc special în sufletul meu. Pur și simplu combinația de Queen și Crăciun este nemaipomenită.

2. Wham! – Last Christmas

Oricât de mainstream ar fi această melodie, trebuie să recunoașteți că atunci când o ascultăm ne inundă o mulțime de amintiri frumoase. Practic, melodia aceasta va fi nemuritoare de Crăciun. Eu una o ador și nu voi înceta niciodată să o ascult.


3. John Lennon – Happy Xmas (war is over)

Nu pot descrie cât de mult ador acest cântec. Mesajul pe care îl transmite mi se pare atât de profund și de emoționant, iar melodia în sine este pur și simplu genială. De fiecare dată când o ascult, o pun de vreo 3 ori pe repeat.

4. Frank Sinatra – Have yourself a Merry Little Christmas

Melodia care nu lipsește din nici un top de acest gen, Have yourself a Merry Little Christmas mă pune mereu într-o dispoziție genială și mă face să dansez prin casă ca o nebună. Ascultând-o, pur și simplu mă cuprinde euforia Crăciunului.

5. Bryan Adams – Christmas Time

Melodia asta. Nici nu pot spune cât de mult îmi place. De fiecare dată când o ascult, inima mea bate mai tare și un zâmbet mi se lățește pe față. Ca să nu mai zic de vocea lui Bryan, care este superbă! 🙂

Ei bine, acestea sunt cele cinci melodii care îmi fac Crăciunul și mai frumos. Voi aveți astfel de melodii? Aștept topurile voastre în comentarii! xo!

Leave a Reply

