Rezumatul anului 2015


2015 5Am deschis pagina aceasta acum două ore și încă nu știu ce și cum să zic. Am o mulțime de gânduri în cap și aș vrea să le aleg pe cele mai frumoase ca să descrie anul acesta care se apropie de sfârșit. Cu siguranță nu voi reuși să descriu anul 2015 la adevărata grandoare pe care o simt atunci când mă gândesc la tot ce s-a întâmplat în aceste 12 luni, dar voi încerca.

Îmi aduc aminte că anul trecut, pe 31 Decembrie mi-am promis ca anul 2015 să fie anul meu. Mi-am promis să mă dezvolt, să mă maturizez, să ies din zona me de confort mai des, să mă destind, să muncesc și să mă distrez. Să cresc, asta am vrut să fie rezoluția anului 2015.

Uitându-mă înapoi, realizez că acest an a fost într-adevăr anul meu. Consider că anul 2015 mi-a oferit o gamă largă de experiențe care m-au ajutat să cresc. Am greșit, am reușit să fac ce mi-am propus, am făcut prostii, am călătorit, am muncit, m-am odihnit când a trebuit. Simt, însă că fiecare zi, fiecare nouă experiență a fost un pas important pentru mine, o lecție ce s-a adunat la muntele în a cărui vârf cred că mă aflu eu acum. Nu e un munte mare și în jur văd munți mult mai înalți și mai abrupți, însă e prima dată când consider că am ajuns cu bine în vârful unui munte.

2015 1Deși anul acesta a început într-un stil ce nu arăta prea promițător, am trecut peste momentele grele. Cu greu, este adevărat, dar am realizat că atunci când nu este soare pe cer trebuie să aprinzi un bec și să te mulțumești cu el până când apare soarele. Într-un final, mi-am dat seama că mă pot descurca foarte bine și cu lumină falsă. Nu-mi trebuie soare pentru a fi fericită. Fericirea vine din interior și ți-o faci cu mâna ta (nu vă mai gândiți la prostii, măi!). Trebuie doar să găsești lucrurile care te mulțumesc și te fac să te simți în largul tău și doar să le faci. Să le faci chiar dacă nu știi cum și chiar dacă rezultatele nu sunt cele așteptate. Anul acesta m-a învățat că trebuie să termin ce am început și că trebuie întotdeauna să mă țin de planul inițial. Dacă fac asta, rezultatele vor apărea cu siguranță.

O altă lecție pe care 2015 mi-a dat-o este că atunci când gândești pozitiv și crezi în tine, Universul se va transforma într-un loc mult mai bun. Dacă mintea ta este împânzită de gânduri bune, acestea se vor transforma în realitate, iar lumea ta va fi un loc mult mai bun, pe care îl vei vedea cu alți ochi. Am învățat să văd întotdeauna partea plină a paharului și am observat că, într-adevăr lucrurile bune vin mult mai ușor la mine.

Am învățat, de asemenea, că cel mai important lucru în viață este să te bucuri de clipă, să o trăiești. Să îți faci amintiri și să te îngrijorezi de lucrurile mai puțin importante mai târziu. Important este să faci ce își place, cu oamenii care îți plac și în locurile care îți plac. Să te simți bine cu viața ta și să o modelezi după plăcerea ta. Este foarte important să faci un pas în spate uneori, să te gândeși la ce vrei cu adevărat și să o pui in aplicare.

În afară de lecțiile bune, 2015 a fost și anul care mi-a arătat câteva lucruri despre oameni și despre societatea noastră pe care nu mă așteptam să le aflu chiar atât de brusc. Într-un fel, 2015 a fost un an care mi-a deschis ochii și mi-a arătat că mai am multe de învățat.

A fost un an trist pentru omenire, care începe ușor ușor să se dezbine. Tragedia de la Colectiv a reprezentat un moment extraordinar de trist pentru mine și cred că pentru fiecare român din lumea aceasta. Mă refer la românii cu cap, care știu că muzica pe care o faci nu are nici o legătură cu religia sau cu Diavolul. Personal, am fost afectată de această tragedie. Mă gândesc în fiecare zi la zilele acelea urâte, care îmi doresc să nu se fi întâmplat niciodată. Singura mea spernață este că această tragedie ne-a adus, poate, mai aproape și ne-a făcut să vrem măcar să schimbăm ceva la țara asta.2015 2

Lăsând la o parte toate tragediile care s-au întâmplat anul acesta, 2015 a fost un an plin de momente frumoase. Am călătorit mult, am legat prietenii frumoase, am întărit prietenii mai vechi, am petrecut timp cu familia mea, am ținut mai multe concentre. Am citit tot ce mi-a poftit inima, am purtat hainele în care mă simt cel mai bine, am schimbat câte ceva la înfățișarea mea atunci când am simțit nevoia.

Un lucru care s-a schimbat mult la mine este felul în care comunic cu cei din jur. Nu îmi mai este frică să cunosc oameni noi, să comunic cu ei și să îmi fac părerea auzită. Am devenit mai tupeistă, mai curajoasă, mai neînfricată. Știu că oamenii nu mă pot răni dacă nu îi las eu să mă rănească, așa că am învățat să fiu curajoasă și precaută în același timp cu oamenii din jurul meu.

Anul ăsta am râs mai mult. M-am plimbat mai mult. Am cântat mai mult. Am vorbit mai mult, am scris mai mult, am citit mai bine. Am făcut câțiva pași importanți în cariera mea, atât cea de violonistă, cât și cea de blogger.

Una dintre realizările de anul ăsta în materie de muzică a fost maturizarea mea în interpretare. Învăț, încet încet, să îmi pun sufletul în muzică. Să fac muzică și să ating lumea cu sunetele mele. M-am dezvoltat și tehnic, dar cel mai mulțumită sunt de felul în care mă dezvolt în interpretare. Mai am atât de multe de învățat, dar măcar am simțit că anul acesta am învățat câteva lucruri foarte importante.

2015 3Ca și blogger, am făcut câțiva pași foarte importanți, dar și periculoși. Cred că toți vă aduceți de momentul în care mi-am închis blogul în Martie. Nu mă gândesc la acel moment cu multă bucurie, însă a fost un pas important. Nu am putut rezista fără blog, așa că după cinci luni l-am deschis din nou, însă revenirea a venit cu câteva schimbări importante. Cred că se vede că ce urmăresc acum este calitatea, nu cantitatea. Mi-aș dori să am mai mult timp să mă ocup de blog, însă am atât de multe de făcut anul acesta, încât nu apuc.

Două realizări de care sunt foarte mulțumită sunt colaborările cu Librex și Serial Readers, doi parteneri care mă fac să mă simt ca un blogger adevărat. Librăria Librex mă bucură mereu cu cărțile lor și cu faptul că îmi oferă posibilitatea de a mă face auzită undeva în afara blogului meu. Echipa de la Serial Readers este una dintre cele mai minunate echipe și simt că am o mulțime de lucruri de învățat de la ei. Mă bucur extraordinar de mult că m-au primit printre ei și sper ca și colaborarea noastră să dureze cât mai mult.

Un moment foarte frumos a fost călătoria în Atena cu Nely Cab. Doamne, ce amintiri geniale! M-am bucurat să o văd în sfârșit pe Nely, care mi-a devenit o a doua mamă, o prietenă bună și o persoană cu care pot să vorbesc orice. Am petrecut împreună multe momente frumoase pe parcursul săptămânii în care am fost împreună, iar amintirile acestea le vor păstra mereu în inima mea.

Îmi amintesc cu plăcere și de vizitele la tata la muncă, într-o stațiune micuță, însă foarte frumoasă. În fiecare zi îmi amintesc cum mă trezeam dimineața, îmi luam un prosop și o carte și mă duceam pe plajă, unde stăteam toată ziua. Libertate, ce să mai.

2015 4

Dacă stau bine să mă gândesc, toată vara anului 2015 a fost genială. Memorabilă. Plină de râsete, soare, cărți, cumpărături, momente frumoase. Vreau să păstrez această vară vie în inima mea mereu.

Nici toamna nu a fost mai prejos. Călătoria în România este o amintire foarte frumoasă, de care îmi amintesc în fiecare zi. Când m-am întors acasă, am început orele la conservator, iar Vinerea a ajuns să fie din nou ziua mea preferată. Acum preferatele mele nu sunt numai zilele de Vineri, ci fiecare zi cu miros de… conservator, să spunem. 😉

Gata, cred că aceasta este recenzia anului 2015. Sunt sigură că de anul 2015 îmi voi aduce mereu aminte cu mare drag și cu un zâmbet ușor trist pe față. Momentele frumoase nu vor dispărea niciodată din inima mea. Cred că cel mai potrivit ar fi să spun că în 2015 m-am găsit pe mine.

Sper că și voi să vă uitați la acest an ca la un an frumos. Sper să trageți linia astăzi sau mâine și balanța să încline înspre momentele frumoase. Aștept să îmi spuneți cum a fost anul vostru în comentarii! Orice povestioară de anul ăsta este mai mult că și bine-venite, so don’t hold back!

La mulți ani! 🙂

3 thoughts on “Rezumatul anului 2015

Leave a Reply

