Recomandarea săptămânii – Carla’s dreams


Încep săptămâna aceasta frumoasă cu o scurtă recomandare. De data aceasta, muzicală. Cred că v-ați dat seama din titlu că este vorba despre Carla’s dreams, trupă ce a luat cu val topurile muzicale din România în ultimul an.

De origine din Moldova (salut toți cititorii mei de peste Prut!), trupa Carla’s dreams este un grup de muzicieni anonimi care interpretează cântece în română, rusă și engleză. Ei își ascund fețele sub niște măști care de cele mai multe ori au un design destul de ciudat, susținând că pentru ei este importantă muzica, nu faima. ”Urât principalul să fie.” Acesta este unul dintre motto-urile lor. Băieții din trupă nu și-au descoperit niciodată până acum fețile, lucru care intrigă și creează un aer de mister în jurul lor și dă o atmosferă specială melodiilor lor.

Primul lor contact cu lumea muzicală din România s-a produs în 2013, atunci când au scos melodia P.O.H.U.I., cu Inna. Melodia s-a bucurat de un adevărat succes, iar de atunci Carla’s dreams a colaborat cu multe nume mari din România, cum ar fi Loredana, Antonia și Delia. Recent, au lansat două melodii propii. Este vorba despre hit-urile Te Rog și Sub pielea mea, care au provocat o adevărată isterie în România. Din 2013, îi găsiți pe mascații ăștia în toate topurile din România, dar și pe YouTube, unde au parte de o notorietate aparte.

Trebuie să recunosc că și eu mă aflu printre fanii lor. Îmi place conceptul acesta al lor, de a nu-și arăta fețele. De a face, pur și simplu, muzică. Însă cel mai mult ador muzica lor. Este diferită, sinceră, fără bariere. De cele mai multe ori, melodiile lor vorbesc despre dragoste, dar mai sunt și melodiile acelea pe care le asculți în zilele în care viața este prea grea și îți vine să înjuri din toți plămânii.

Vă recomand această trupă pentru că sunt diferiți. Muzica lor are ceva aparte, combinând mai multe genuri. De la jazz până la rock, sunetul lor este o gură de aer proaspăt în marea de melodii comerciale din România. Cel mai mult îmi plac, totuși, versurile. Poezii pe muzică, ce să mai!

Ironia este că cea mai bună muzică din România vine, la ora actuală, din Moldova. Nu vorbesc numai de gașca de mascați. Sunt foarte mulți moldoveni care își fac o carieră în România și care aduc țării acesteia muzică fresh, diferită.

Recomand din tot sufletul și live-urile. Vocea cântărețului este genială!

Mai jos vă las trei dintre melodiile lor, pe care le ascult în mod obsesiv. Atenție, dau dependență!

(”Di tini, di mini, di noi…„ – nimic nu este mai adorabil ca accentul lor.)

(Băieții stau foarte bine și la capitolul videoclipuri.)

(Dacă trebuie să aștept din nou două luni pentru varianta oficială, nu știu ce-am să fac!)

Nu-i așa că sunt geniali? Bineînțeles, tipii au multe melodii ce merită ascultate, dar nu am să vi le las pe toate aici. Mai bine dați un search pe YouTube și ascultați toate melodiile lor.

Ce părere aveți de muzicienii ăștia mascați? 🙂

3 thoughts on “Recomandarea săptămânii – Carla’s dreams

  1. Și mie-mi plac la nebunie! Partea faină e că vor avea concert aici în orașul meu pe 29 ianuarie și abia aștept să mă duc! 😀 Poate o să scriu o postare despre cum mi s-a părut concertul lor.

    Like

Leave a Reply

