Simplitate


Îmi plac zilele ca aceasta. Luni. Zi productivă. Energie de după weekend, nerăbdare să fiu mai aproape de visele mele. Îmi plac zilele în care studiez bine. Nu nepărat mult. Imi plac zilele când simt că arcușul este o parte din mâna mea, iar vioara este sufletul meu. Atunci îmi pot elibera cu adevărat spiritul, mintea, sentimentele. Și se aude în toată casa, iar asta îmi dă o energie incredibilă. Mă face să simt că pot face tot ce vreau eu. Atunci când cânt și devin una cu vioara și iese muzica din lumnul acela cu suflet, atunci simt că sunt liberă și că pot să fiu eu.

Îmi plac și zilele când scriu. Mult, puțin, prost, bine, îmi place să scriu. Să simt că las ceva pe lumea aceasta, fie că ce scriu va ajunge undeva sau nu. E importat să scriu, să mă eliberez de tot praful rutinei. Să retrăiesc sentimente și senzații, amintiri și vise.

Nu mă pricep la cifre sau la lucruri materiale. Eu sunt bună la abstract, la lucrurile pe care alții nu le văd. La spațiile dintre lucrurile prea evidente. Acele spații pe care nu mulți le observă. Eu știu să lucrez cu note muzicale și cu litere și cuvinte. Îmi slujesc menirea pe acest pământ cu o vioară, un pix și o hârtie.

Îmi plac zilele în care se întâmplă ceva neașteptat, oricât de mic. O notă bună, un pasaj reușit dintr-o piesă grea, un citat frumos dintr-o carte bună. O mâncare bună, o bucățică de ciocolată, un ceai cu fructe de pădure. Îmi plac lucrurile mici, care se adaugă la lucrurile mari. Lucrurile mici mă duc spre lucrurile mari. Pași de bebeluși. Pași mici și siguri.

Îmi plac zilele în care râd. Zilele în care sunt relaxată și parcă nu îmi mai atârnă toată lumea pe umeri. Zilele în care nu simt că este prea greu. Când iau viața în glumă, cu căștile în urechi și o carte bună în mână.

Acestea sunt zilele cu adevărat frumoase. Zilele care îmi deschid mintea și mă fac să fiu mai perceptibilă la lumea din jurul meu. Atunci gândesc lucruri frumoase, simt lucruri și mai frumoase și văd lumea într-o altă lumină. Este totul mult mai luminos, mult mai ușor. Arcușul se mișcă mai lin, degetel îmi zboară mai repede pe taste, ideile curg fără încetare, iar eu sunt ușoră, ușoară, ușoră…

Îmi plac zilele simple.

Leave a Reply

