5 vloggeri români pe care îi urmăresc


Astăzi am hotărât să schimb un pic ”registrul” și să vorbesc despre un subiect drag mie: vlogging-ul. Video blogging-ul este un fenom ce ia amploare de câțiva ani peste tot în lume. În ultimii ani, sute de oameni și-au deschis conturi de YouTube și au început să posteze filmulețe în care își exprimă părerea despre diverse subiecte. Acest fenomen este în special întâlnit în America și Marea Britanie,însă nici România nu este mai departe. Tot mai mulți bloggeri români decid să apară și pe YouTube cu filmulețe care mai de care mai amuzante și mai interesante.

Trebuie să recunosc că îmi place foarte mult ideea de video blogging. Mi se pare mult mai ușor de accesat și de urmărit. Una este când citești o recenzie de două pagini, și alta este când urmărești un filmuleț de câteva minute, în care recenzatorul își exprimă opinia despre o carte sau un film. Îmi place, de asemenea, și emoția pe care o transmite vlogger-ul, astfel că de cele mai multe ori ajung să îmi doresc să citesc și eu cartea pe care o recomandă, lucru care nu se întâmplă prea des când citesc o recenzie. Pur și simplu mi se pare că vlogger-ul este mai aproape de ”public” decât blogger-ul.

Dacă vă aduceți aminte, acum câțiva ani am încercat să intru și eu în această lume. Pe atunci, nu erau prea mulți vloggeri români. Însă nu a fost pentru mine. Nu mă pricep prea bine la vorbit într-o cameră de una singură. Eu mă simt mai bine să inșir cuvintele pe o pagină. Astfel, m-am lăsat păgubașă după doar trei filmulețe. Însă de atunci, în România au apărut foarte mulți vloggeri, mulți dintre ei deja cunoscuți din cauza blog-urilor lor.

Personal, urmăresc foarte mulți vloggeri americani și britanici, dar și românii îmi plac foarte mult! Cei mai mulți dintre ei vin cu idei inedite, cu o energie explozivă și cu un talent aparte. Mă bucur extraordinar de mult că această comunitate a vlogger-ilor (foarte unită, de altfel) crește pe zi ce trece și sper să se continuie în același fel.

Am decis să fac o listă cu cinci dintre vloggerii români pe care îi urmăresc și pe care îi recomand. Vloggeri, bloggeri, cititori, persoane frumoase care merită cât mai mulți urmăritori. Bineînțeles, nu spun că ei sunt cei mai buni vloggeri sau că ceilalți nu merită urmăriți, însă aceștia îmi plac mie cel mai mult. 🙂

  1. Lavinia Călina

Pe Lavinia probabil că o cunoașteți deja datorită cărților ei. Eu am cunoscut-o în Iunie 2014, atunci când am citit ”Ultimul avanpost”. Cartea mi-a plăcut extraordinar de mult, iar Lavinia a rămas în atenția mea ca și autor. Prin Decembrie, însă, i-am descoperit filmulețele pe YouTube. Lavinia a intrat în lumea vlogging-ului în Octombrie, iar de atunci postează în fiecare Miercuri și Vineri. Eu îi aștept fiecare filmuleț cu nerăbdare. Îmi place foarte mult naturalețea ei, umorul de care dă dovadă de fiecare dată și subiectele interesante pe care le abordează, în general despre cărți.

 

  1. Vanilla Moon Books

Îmi aduc aminte și acum primul filmuleț al Adelei. L-am văzut chiar după ce aceasta l-a postat. Mi-a plăcut foarte mult naturalețea și cursivitatea ei și i-am dat subscribe imediat. De atunci, Adela a strâns un număr impresionant de urmăritori și de vizualizări. Urmăresc cu mare interes fiecare filmuleț pe care ea îl postează și ador recenziile ei. Adela vine mereu cu idei interesante și unice, iar talentele ei în a edita filmulețele sunt grozave! Ca să nu mai spun cât de tare îmi place biblioteca ei!

  1. Simona Husaru

Pe Simona o ”cunosc” de ceva vreme din cauza blogului ei. Întotdeauna mi-au plăcut fotografiile ei foarte drăguțe și recenziile detaliate, care de cele mai multe ori mă fac să îmi doresc să citesc cartea. În videoclipurile ei, Simona vorbește despre cărți și recenziile ei sunt mereu captivante.

  1. Irina Reads

Pe Irina am descoperit-o destul de recent, cu ”ajutorul” Adelei de pe Vanila Moon Books. Cele două vloggerițe au făcut un videoclip împreună și Irina m-a convins că trebuie să îi dau subscrie și ei. Cu un număr mare de abonați, Irina cucerește prin naturalețea și prin originalitatea ei. Îmi plac foarte mult recenziile ei, care sunt convingătoare și la obiect. În plus, Irina vine mereu cu câte un tag simpatic sau cu un videoclip unic.

 

  1. Andrei Trifănescu

Ultimul, dar cu siguranță nu cel din urmă, Andrei m-a cucerit încă de la primul videoclip și a ajuns să fie unul dintre vloggeri mei preferați. Ador filmulețele lui, chiar dacă sunt foarte scurte. Cred că aș putea să mă uit la un videoclip făcut de el în fiecare zi. Îmi place stilul lui, ador glumele și talentul lui actoricesc și subiectele inedite pe care le abordează. Dacă o ține tot așa, vom auzi de el mult timp de-acum încolo.


Ei bine, dragilor, aceștia sunt cei cinci vloggeri români pe care eu îi îndrăgesc cel mai mult și pe care recomand să îi urmăriți. Asta dacă nu o faceți deja.

Voi ce vloggeri români urmăriți?

2 thoughts on “5 vloggeri români pe care îi urmăresc

  1. Ohhh, nice selection! :3 Mă bucur că îți plac clipurile mele. 🙂 Pe Andrei l-am descoperit și eu recent și vreau să îi cercetez clipurile când am mai mult timp liber. 😀 E frumos să vezi cum crește lista vloggerilor, mai ales a celor pentru cărți. Îmi plac mult și fetele de la The Hearabouts. 😀 Le-am descoperit în ultimele luni: https://www.youtube.com/user/angelicxxfruitcake

    Like

    1. Nu știam de fetele de la The Hearabouts, dar am urmărit acum câteva clipuri de-ale lor și îmi plac. Deci îți mulțumesc că mi le-ai arătat! Între timp l-am descoperit și pe Twisted, care de asemenea îmi place foarte mult. Cred că în curând va trebui să fac o nouă postare de genul acesta! :))

      Liked by 1 person

Leave a Reply

