10 cărți pe care probabil nu le voi citi niciodată


Dacă mă cunoașteți vreun pic, probabil știți deja că lista mea de cărți de citit se mărește în fiecare zi. Sunt zile când adaug câte cinci cărți dintr-o lovitură, fără a ține cont de faptul că lista mea este deja uriașă. Goodreads spune că am deja 1.061 de cărți pe listă, fără a pune la calcul toate cărțile clasice pe care nu mă obosesc să le adaug pe acest site. Of, viața de cititor înrăit poate fi extrem de grea uneori.

Problema nu este că lista mea se mărește. Mă bucur de fiecare dată când găsesc o nouă carte care îmi atrage atenția. Problema este că adăugând noi cărți, anumite titluri pe care vreau să le citesc foarte mult sunt date uitării. Astfel, am ajuns să am și o listă de cărți pe care tot spun că le voi citi, dar de fapt nu apuc niciodată. De ce? Ei bine, pentru că că mereu primesc și cumpăr cărți noi pe care pur și simplu trebuie să le citesc cât mai repede. Un alt factor ar fi faptul că nu le dețin în format fizic și dintr-un motiv pe care nu îl înțeleg, trebuie să le am și în formatul tipărit. Apoi, pur și simplu niciodată nu le vine rândul.

Pentru că mereu vorbesc despre cărțile pe care le-am citit sau pe care le citesc, am hotărât că este timpul să amintesc și de cărțile pe care vreau foarte mult să le citesc, dar nu ajung niciodată să o fac. Probabil că titlul v-a dat de înțeles că nu le voi citi niciodată, însă această listă e un fel de reminder că vreau să citesc cărțile acestea și că ar cam fi cazul să pun mâna pe ele. Însă după cum se arată lucrurile, nu cred că voi ajunge să le citesc prea repede. Ei, dar nu îmi pierd eu speranța!

Anyway, let’s see!

  1. Mud Vein – Tarryn Fisher

mud vein

Mi-au plăcut dintotdeauna cărțile cu subiectul acesta. Îmi place drama pe care cărțile cu răpiri o au și acțiunea măa captivează de fiecare dată atât de mult, încât ajung să citesc toată cartea într-o singură noapte. ”Mud Vein” sună foarte bine, are recenzii bune și mi-a fost recomandată de multe persoane. Sunt atât de curioasă să o citesc și la fiecare început de an (sau de vară) îmi promit că o voi citi. Surpriză! Niciodată nu o fac, fie pentru că uit de ea atunci când trebuie să aleg o nouă carte de citit, fie pentru că am impresia că nu este momentul potrivit. Of!

  1. Evernight – Claudia Gray

evernight claudia gray

”Evernight” se numără printre primele cărți pe care le-am cumpărat în engleză, când de-abia mă mutasem în Grecia. Practic, este a doua carte pe care am adăugat-o la noua mea bibliotecă. Și totuși, nu am ajuns încă să o citesc. Am început-o o dată, dar am lăsat-o pentru că îmi venise o nouă carte pe care vroiam să o citesc. Și de atunci, nici că am mai pus mâna pe ea! Unde mai pui că numele personajului principal este Bianca… Nts nts, chiar trebuie să o citesc!

  1. The Lives we lost – Megan Crewe

the lives we lost

Am câștigat primul volum al acestei serii, The Way We Fall, la un concurs organizat de autoare. Mi-a plăcut enorm de mult și m-am bucurat la culme când am primit și al doilea volum. Spre rușinea mea, cartea încă așteaptă să fie citită în Kindle-ul meu. Nu am un motiv solid pentru care încă nu am citit-o, dar sper din tot sufletul să nu o mai evit de fiecare dată când o văd în Kindle.

  1. Anna Dressed in Blood – Kendare Blake

anna dressed in blood

M-am îndrăgostit de această carte încă de când i-am văzut coperta. Mi se pare că o am pe undeva, prin Kindle, dar nu sunt sigură. Știu că destul de recent a apărut și în România, dar nu am avut ocazia să o citesc. Nici să o cumpăr nu am putut și, datorită coperții superbe, mi-am promis că nu o voi citi până când nu o voi deține versiunea tipărită. Am o senzație că nu o voi citi niciodată. Hmmmm!

  1. Cinder – Marissa Meyer

cinder

Ei, uite una dintre cărțile pentru care chiar îmi pare rău că nu le-am citit. ”Cinder” stă de atât de mult timp în listă și îmi face cu ochiul, dar, din nou, nu o dețin în format fizic, iar coperta este mult prea frumoasă pentru a o citi în eBook. Nu am avut ocazia să o cumpăr, dar vreau tare mult să o citesc. Însă, din nou, am o senzație că nu voi ajunge să dețin și să citesc această carte niciodată. Sper să fie doar o senzație, pentru că am auzit numai lucruri bune despre seria Marissei Meyer.

  1. Legacy – C.J. Daugherty

legacy

”Night School”, primul volum al seriei, a fost prima carte pe care am primit-o pentru recenzie. Îmi aduc aminte că am citit-o foarte repede și că mi-a plăcut la nebunie. De atunci mă tot țin să cumpăr volumul doi și să continui seria, pentru că merită. Însă niciodată nu ajung să o fac. Întotdeauna găsesc o carte pe care parcă o vreau mai mult. Trebuie, pur și simplu trebuie să citesc această carte!

  1. Confessions of an Angry girl – Louise Rozett

confessions of an angry girl

Nici nu vă puteți imagina cât de mult vreau să citesc cartea aceasta! Am toate volumele din serie, însă niciodată nu apuc să le citesc. Am auzit atât de multe lucruri bune despre seria lui Rozett, încât este imposibil să nu o citesc. Și totuși, la doi ani de când am descoperit cartea ”Confessions of an Angry girl”, încă nu am citit-o. Cum este posibil?!

  1. Wallbanger – Alice Clayton

wallbanger

Îmi aduc aminte că am citit începutul acestei cărți, dar dintr-o oarecare cauză, nu am continuat lectura. Și nici nu m-am mai atins de carte! Deși am auzit lucruri bune despre ea, ”Wallbanger” se duce din ce în ce mai jos pe listă și parcă văd că nu o voi citi prea curând.

  1. The Selection – Kiera Cass

the selection

Eram atât de aproape să îmi cumpăr această carte acum câteva luni, dar atenția mi-a fost atrasă de ”The 5th wave” și a trebuit să o las pe mai târziu. ”The Selection” face parte din cărțile pe care vreau neapărat să le citesc, dar pe care le tot amân. De ce? Habar nu am. Sper să mă hotărăsc să o citesc cât mai repede, am înțeles că merită.

  1. The Golden Lily – Richelle Mead

the golden lily

Vreau să citesc această carte pentru că 1. Ador orice carte scrisă de Mead, și 2. ”Bloodlines” mi-a plăcut la nebunie. Jur că m-am dus o dată la librărie cu gândul de a cumpăra continuarea, dar, surpriză, nu o mai aveau! Și de atunci nu am mai văzut-o niciodată pe rafturile librăriei. Chiar dacă vreau neapărat să o citesc, ceva îmi spune că nu o voi face. Of!

Ei bine, dragilor, oficial ați aflat cât de leneșă sunt! Nu-mi vine să cred că am amânat atât de mult aceste cărți, pe care vreau atât de mult să le citesc. Gata, s-a adjudecat! La vară trebuie neapărat să îmi încarc Kindle-ul și să mă pun pe citit. Până la urmă, nu degeaba am investit în atât de multe cărți electronice!

Sunt sigură că și voi aveți o listă de cărți pe care vreți să le citiți, dar niciodată nu o faceți. Dacă da, nu ezitați să îmi spuneți ce cărți sunt pe această listă. Nu de alta, dar n-aș vrea să cred că sunt singura care tot amână cărți pe care vrea cu disperare să le citească. 😉

 

4 thoughts on “10 cărți pe care probabil nu le voi citi niciodată

  1. Foarte interesant topic-ul discuției. 😀 Ai dreptate cu multe lucruri. Și eu sesizez des cum crește TBR-ul, fapt pentru care încerc să nu mai adaug orice care pe lista mea, și să elimin ce mi se pare că nu voi citi probabil prea curând/vreodată. :)) Sper să reușești să citești cărțile de pe lista ta. >:D<

    Like

    1. În vacanța de Paște vreau să mă uit peste lista de TBR de pe Goodreads și să elimin toate cărțile care nu mă mai atrag. Poate mai scade numărul cărților. :))

      Like

Leave a Reply

