Cu un pas mai aproape de diplomă


Și cu un pas mai aproape de libertate… Cel puțin pe durata verii!

And, I’m back! S-a cam pus praful pe dragul meu blog, dar am trecut prin cea mai grea perioadă a vieții mele. Am avut trei examene extrem de importante la conservator, care aveau să determine nota mea de pe diploma de solist pe care sper să o obțin în Iunie, cu o lună jumătate înainte de a împlini mirifica vârstă de 18 ani. A trebuit să învăț în fiecare zi, să strecor și un pic de studiu prin pauzele de învățat, să alerg la conservator pentru ore și repetiții și să mai dau și pe la școală. Sincer vă spun că trei săptămâni nu am avut timp nici să stau cu ai mei la masă, d-apăi să mai și scriu pe blog.

Dar ce dor mi-a fost! Genial sentiment, să deschizi pagina asta și să scrii.

Și pentru că prea am dat-o pe lucruri triste în ultima vreme (nu văr îngrijorați, oboseala e de vină!), am hotărât ca astăzi să vin cu o postare care să radieze de lumină, fericire și curcubee. Ei, nu chiar curcubee, dar știți voi. Imaginați-vă o Bianca în colanți, cu un hanorac tras pe cap și o bandană care îi ține părul ridicat, dansâns și cântând ”Hello sunshineeeee” pe terasă, în văzul tuturor vecinilor.

Viața e frumoasă, guys! Și știți de ce e frumoasă? Pentru că mi-am luat toate examenele cu zece și dacă cânt al naibii de bine în Iunie, așa cum nu am mai făcut-o niciodată până acum, nu numai că îmi voi lua diploma, dar pe ea va scrie ”Premiul I”, ceea ce e o realizare uriașă la 17 ani.

Anyway, cum ziceam. E bine, măi! Mai trebuie să am răbdare două luni. Două luni?! Din alea 9 care erau acum cinci minute au mai rămas două? Două luni și termin conservatorul. Două săptămâni până termin a XI-a. Ce să mai zic, timpul ZBOARĂ.

Și pentru că nu mai am de învățat, am doar de studiat, dar asta e ceva normal, am timp să scriu. Adică articole. Multe, multe, cât pentru toate lunile în care nu am avut timp nici să îmi deschid laptop-ul. Și am atât de multe idei! Pf, nici nu vă puteți imagina. Abia aștept să scriu în weekend-ul acesta. Să scriu, să citesc și să mă uit la White Collar, noua mea pasiune.

Mai am doi pași de trecut până la vacanța de Paște. Un concert pe 17 Aprilie și o audiție pe 18. Măi, eu când zic că viața e frumoasă, chiar e frumoasă!

Pregătesc un articol în care să vă spun despre toate cărțile pe care le-am citit în ultima vreme. Am multe recenzii să vă scriu. Și multe povești să vă spun. M-am distrat tare bine astea trei săptămâni. E bine să fii ocupat. Înveți să te distrezi din orice prostie.

Deci, da. Sunt atât de aproape de diplomă. Și abia aștept să vă scriu. Weekend-ul acesta. Stați pe aproape! xo

P.S.: Vă las și melodia aceasta de la Coldplay, că tot mă obsedează ceasul în ultima vreme. Nu știu dacă vreau să se miște mai repede sau mai încet. Vreau să se miște și să mă mișc și eu o dată cu el.


 

 

Leave a Reply

