Recomandarea săptămânii – White Collar


Încep  șirul articolelor din luna Aprilie cu o recomandare. Cred că v-ați dat seama din titlu că recomandarea mea de săptămâna aceasta este serialul White Collar. Sunt sigură că ați mai auzit de el, având în vedere că a fost unul dintre serialele care au luat cu val topurile criticilor și a cucerit inimile a milioane de oameni din lumea întreagă. Avându-l în rol principal pe Matt Bomer, serialul a apărut în anul 2009 și s-a încheiat în 2014, iar în perioada în care a fost difuzat, a strâns un fanbase numeros și a fost nominalizat la mai multe premii importante.

white-collarEu am descoperit serialul în vara anul 2015, când de-abia terminasem The Mentalist și eram disperată să îmi găsesc un nou serial în stilul celui menționat mai sus. IMDb mi-a recomandat White Collar, iar după ce am citit câteva recenzii și am vizionat câteva trailere, am știut că trebuie să îl urmăresc. Câteva luni mai târziu, serialul a ajuns să fie preferatul meu, alături de Lucifer.

Nu v-aș putea spune care este partea mea preferată la acest serial. Ador ideea unui escroc lucrând pentru FBI, îmi plac actorii, personajele, umor acestora mă face să râd în hohote la fiecare episod, iar acțiunea mă captivează. Mi-a plăcut încă de la primul episod. Atât de mult, de fapt, încât am văzut primul sezon într-o săptămână în care aveam un examen foarte important pentru care trebuia să învăț. Ca să nu mai vorbesc de faptul că am avut un crush major pe actorul principal, Matt Bomer. Asta până am aflat că este gay, ceeea ce a reprezentat o adevărată dezamăgire pentru mine. Însă personajul pe care îl joacă, Neal (sau Nick, dacă vreți) este, în viziunea mea, perfect. Deștept, șarmant, amuzant, atrăgător, ambițios și… ei bine, escroc. Ca să nu mai vorbesc de ochii aceia albaștri, care par că pot vedea în cele mai întunecate locuri ale unei minți. Ce să mai, Neal este unul dintre cele mai fascinante personaje pe care le-am ”cunoscut” vreodată!

neal caffrey

Îmi place, de asemenea, relația dintre Neal și Peter. Prietenia lor mi se pare incredibilă, având în vedere diferențele dintre ei. Ador modul în care încearcă să se protejeze unul pe altul și respectul pe care și-l poartă și, chiar dacă există anumite probleme de încredere între ei, cei doi fac o echipă minunată. Mă amuză teribil felul în care Peter îl ”liniștește” pe Neal atunci când trebuie, dar și modalitățile lui Neal de a-l ajuta să rezolve un caz sunt un adevărat deliciu pentru mine! Ce poate fi mai interesant decât o prietenie între un escroc și un agent FBI?

neal and peter

Îmi plac toate personajele. Sara, Mozzie, Mrs. Suit, Diana, Jones și June. Toate personajele sunt speciale și se potrivesc de minune cu ideea serialului. Îmi plac relațiile dintre ei, dialogurile mereu amuzante și felul în care fiecare personaj este implicat în poveste. Mozzie mi-a intrat direct la inimă, ajungând să fie personajul meu preferat după Neal. Pur și simplu îi ador mintea și personalitatea! Sara este genul de femeie numai bună pentru Neal, ador felul în care Mrs. Suit îl susține pe Peter, Diana și Jones m-au cucerit cu loialitatea lor, iar June este o adevărată dulceață!

Cât despre acțiune, este extrem de captivantă! Îmi place mult faptul că fiecare sezon vine cu o nouă intrigă în jurul căreia se învârte acțiunea, dar fiecare episod aduce un nou caz de rezolvat pentru divizia White Collar. Fiecare episod este mai interesant decât cel precedent, însă finalul de sezon este întotdeauna exploziv! Este genul de episod care răspunde la întrebările pe care ți le-ai pus pe parcursul sezonului, dar te lasă cu atât de multe noi întrebări, încât trebuie să vezi imediat primul episod din următorul sezon. Din cauza aceasta mă bucur extrem de mult că urmăresc serialul după ce s-a încheiat. Nu cred că aș fi putut aștepta episoadele noi!

Una peste alta, White Collar este un serial ce merită vizionat! Are o premiză excelentă, personaje numai bune de iubit, acțiune captivantă, povești bune și actori geniali. Dacă nu l-ați văzut încă, vă sfătuiesc să o faceți. Nu veți regreta!

Pentru a vă putea face o idee mai bună despre ce este vorba în serial, vă las mai jos trailer-ul primului sezon:

Cât despre distribuție, avem niște actori destul de cunoscuți și foarte potriviți pentru roluri:

Matt Bomer Matt Bomer
 Neal Caffrey (81 episodes, 2009-2014)
Tim DeKay Tim DeKay
 Peter Burke (81 episodes, 2009-2014)
Willie Garson Willie Garson
 Mozzie / … (81 episodes, 2009-2014)
Tiffani Thiessen Tiffani Thiessen
 Elizabeth Burke (81 episodes, 2009-2014)
Sharif Atkins Sharif Atkins
 Clinton Jones (81 episodes, 2009-2014)
Marsha Thomason Marsha Thomason
 Diana Barrigan (69 episodes, 2009-2014)
Hilarie Burton Hilarie Burton
 Sara Ellis (25 episodes, 2010-2013)
Diahann Carroll Diahann Carroll
 June / … (25 episodes, 2009-2014)
James Rebhorn James Rebhorn
 Reese Hughes (16 episodes, 2009-2013)

Deci, v-am convins? Până vă hotărâți voi, eu mă duc să mă mai uit la un episod. Serialul acesta dă dependență!

P.S.: Dacă eu nu v-am convins, poate o vor face cei doi actori din rolurile principale:

 

White-Collar-white-collar-34568978-1280-1024

Leave a Reply

