Recomandarea săptămânii – Nerve


O nouă săptămână, o nouă recomandare pentru cititorii mei favoriți. De data aceasta, este vorba despre un film pe care l-am văzut ieri. Încerc ca duminicile să mi le petrec într-un mod cât mai relaxant posibil, având în vedere că în cursul săptămânii alerg cât mă țin picioarele și energia. Asta înseamnă că încerc să văd un film în fiecare duminică, în afara serialelor pe care le urmăresc și a cărților pe care încerc să le citesc. Ieri am ales un film pe care foarte multă lume mi l-a recomandat. Nerve. 

nerve-posterLansat în Iulie 2016 în America, filmul Nerve este adaptarea cărții cu același titlu scrisă de Jeanne Ryan. În regia lui Ariel Schulman și Henry Joost, filmul a furat inimile unei lumi întregi încă de când a fost lansat primul trailer. Actorii principali, Emma Roberts și Dave Franco, au stârnit o isterie în rândul fanilor cărții cu chimia aproape palpabilă dintre ei.

Surpriză surpriză, în România și în Grecia filmul a fost lansat în Septembrie, că doar de, noi putem aștepta doar. Din păcate, am ratat premiera din Grecia pentru că eram în vacanță în Paris, dar am urmărit pozele postate de prietenii mei pe Facebook de la cinema, le-am citit recomandările și am știut că trebuie să văd filmul.

Și uite că în sfârșit am făcut-o.

Verdictul?

Pozitiv.

Verde intens, ca la semafor.

10.

Orice calificativ bun vă vine în mine.

Nerve, dragilor, este unul dintre cele mai bune filme pe care le-am văzut vreodată și cu siguranță un must-see. Nu numai că mi-a plăcut la nebunie, dar mi-a stârnit senzații și sentimente pe care rar le am atunci când mă uit la un film. Am experiementat atât de multe emoții, încât atunci când mă gândesc la acest el, în minte îmi vin cuvintele adrenalină și suspans. 

nerve-3

Ideea mi s-a părut nu numai genială, ci și foarte originală, ușor tulburătoare și o adevărată reflecție a societății în care trăim. O societate controlată de tehnologie, în care oamenii preferă să își trăiască viețile pe internet și în care viețile acestora sunt mai puțin importante decât un joc sau o platformă de internet. Deși mascat de ideea ireală a jocului Nerve, mesajul pe care povestea îl transmite este foarte clar. Tehnologia ne controlează viața și totul ar putea scăpa de sub control foarte ușor, dacă nu ne amintim că omenirea și lumea în care trăim se rezumă la mai mult decât un ecran de câțiva centrimentrii.

Personajele. Oh, le-am adorat! Au fost reale, bine construite, misterioase, dar în același timp mi-a fost ușor să rezonez cu ele, amuzante, pline de trăiri și emoții pe care toți le experimentăm la un moment dat în viață. Am văzut adolescenți înfricoșați să abandoneze siguranța pe care un ecran le-o oferă, alții care încearcă să se integreze și câțiva care încearcă să își depășească limitele. Am văzut, deci, oameni care seamănă cu cei care mă înconjoară în fiecare zi, iar faptul că m-am putut regăsi în personaje mi-a plăcut enorm de mult.

Situațiile în care au fost puse personajele au fost absolut geniale și mi-au oferit o mulțime de senzații. Începând de la compătimire, grijă și un ciudat sentiment că vreau să îi protejez, până la suspans, adrenalină, frică și entuziasm. Filmul acesta m-a ținut pe marginea scaunului, cu sufletul la gură și mâinile strânse în pumn de la început până la sfârșit. Scenele nebunești m-au făcut să pun filmul pe pauză și să îmi potolesc inima pentru câteva minute, lucru care mi-a plăcut la nebunie. Nerve mi-a oferit o mulțime de adrenalină, mai ales în momentele în care credeam că personajele nu au cum să iasă din încurcăturile periculoase în care s-au băgat.nerve

Am și râs, ce-i drept. Începutul filmului a fost foarte amuzant, în special primele momente ale ”întâlnirii” dintre Vee și Ian și jena dintre ei. Apoi drama și-a făcut intrarea în scenă, situațiile periculoase nu mi-au dat pace, iar eu simțeam pur și simplu că nu pot aștepta până la deznodământul poveștii. A fost unul dintre cele mai palpitante filme pe care le-am văzut vreodată și după ce s-a încheiat, m-am simțit ca și cum de-abia aș fi coborât din cel mai nebun carusel.

Da, da, da! Merită vizionat! M-am îndrăgostit de Vee și Ian, am exclamat ”awww” de mai multe ori decât aș fi crezut, le-am urmărit aventurile cu sufletul la gură, am fost impresionată de mesajele transmise de film și mi-a plăcut la nebunie felul în care acesta a fost filmat. Merită, cu siguranță! Și înainte de a întreba nu, nu am citit cartea. Dar urmează să o fac și credeți-mă că sunt sigură că îmi va plăcea la fel de mult ca și filmul.

Dacă nu ați făcut-o încă, trebuie să vedeți acest film. Este absolut genial și sunt sigură că vă va ține cu sufletul la gură.

În caz că eu nu v-am convins, poate lista cu actori o va face:

Emma Roberts Emma Roberts
Dave Franco Dave Franco
Ian
Emily Meade Emily Meade
Sydney
Miles Heizer Miles Heizer
Tommy
Kimiko Glenn Kimiko Glenn
Liv
Marc John Jefferies Marc John Jefferies
Wes
Machine Gun Kelly Machine Gun Kelly
Ty (as Colson Baker)
Brian 'Sene' Marc Brian ‘Sene’ Marc
J.P. (as Brian Marc)
Ed Squires Ed Squires
Chuck
Rightor Doyle Rightor Doyle
Bergdorf Salesman
Josh Ostrovsky Josh Ostrovsky
Dirt Beard
Eric D'Alessandro Eric D’Alessandro
Hype Boi
Samira Wiley Samira Wiley
Hacker Kween
Albert Sidoine Albert Sidoine
Clarence
Chris Breslin Chris Breslin
Bergdorf Security Guard

Sau poate trailer-ul?

Pentru lista completă cu actori și mai multe detalii tehnice, puteți accesa site-ul IMDb.

În caz că ați văzut deja filmul, aștept păreri. Dacă nu l-ați văzut, sper să îl vedeți și să reveniți cu o opinie! 🙂

Leave a Reply

