14 cadouri pentru iubitorii de carte


Cum 14 Februarie se aproprie cu pași repezi, am decis că ar fi un moment bun să răscolesc internetul și să vă ofer câteva idei de cadouri perfecte pentru iubitorii de carte. Având în vedere că Ziua Îndrăgostiților este peste 2 zile, nu știu cât de mult vă va folosi această listă, însă vă puteți inspira din ea pentru următoarele ocazii în care va trebui să oferiți un cadou. Fie că vreți să faceți un cadou deosebit pentru o zi specială sau pur și simplu  vreți să faceți o bucurie unei persoane dragi, obiectele de mai jos sunt perfecte pentru orice cititor înrăit. Eu, spre exemplu, am pus câteva dintre ele în wishlist și sper că le voi achiziționa cât mai curând posibil.

So, let’s see!

1. O copertă de carte rezistentă la apă

waterproof-book-cover

Îmbinând utilul cu plăcutul, această copertă este ideală pentru cititorii care vor să se relaxeze cu o carte în apropierea apei, fără a se îngrijora că o vor uda sau strica. Mi se pare o idee genială, mai ales că poți foarte ușor să schimbi paginile, iar materialul transparent nu creează nici o barieră între cititor și cartea lui. În plus, mi se pare și un mod de a spune că îți pasă de cărțile celui căruia o dăruiești, nu numai de persoana lui! 🙂

O puteți achiziționa de aici.

2. O lumânare care miroase a cărți vechi

old-books-smell

Se știe că iubitorii de lectură adoră lumânările și mirosul cărților vechi. Așadar, această combinație este ideală. Personal, ador lumânările, chiar dacă nu le aprind prea des, și îmi place foarte mult când primesc în dar una. Mi-am propus ca vara aceasta să îmi fac o mică colecție începând, bineînțeles, cu lumânarea aceasta care miroase a cărți vechi. Ce poate fi mai bun de-atât?

Lumânarea poate fi achiziționată de aici.

3. Șosete imprimate cu titlurile cărților interzise

banned-books-socks

Cine mă cunoaște știe că ador șosetele. Nu numai pentru că îmi păstrează picioarele calde, ci și pentru că mi se par un accesoriu indispensabil. Am șosete de toate culorile, pe care le asortez în funcție de culoarea pantalonului sau al pantofului pe care îl port. Deci, dacă vreți să îmi faceți un cadou, să știți că la mine șosetele țin! Mai ales dacă au imprimate pe ele titlurile cărților interzise, ca cele de mai sus. M-am îndrăgostit iremediabil de ele și le vreau neapărat. Uitați-vă și voi cât sunt de adorabile!

Dacă le vreți, le puteți achiziționa de aici.

4. O carcasă de telefon care arată ca o carte veche

phone-caseAceastă carcasă nu numai că îți protejează telefonul, dar îi informează pe ceilalți că ești un cititor înrăit și că nu îți este rușine de pasiunea ta. Mi se pare o idee adorabilă, stilată și foarte practică, mai ales că în ea îți poți pune și cardurile sau buletinul. Există foarte multe modele de carcase care arată ca o carte veche, dar mie cea de sus mi s-a părut cea mai reușită. Bineînțeles, puteți alege și o carcasă care are legătură cu o anumită carte sau cu lumea romanelor în general. Ca să vedeți toată oferta, puteți intra pe Etsy.

5. Un tricou inscripționat cu rândurile cărții preferate

book-tshirt

Cei de la Litographs au lansat o colecție de tricouri inscripționate cu rândurile cărții preferate, iar eu m-am îndrăgostit complet de această idee. Mi se pare, de fapt, cadoul suprem, mai ales pentru o împătimită a modei care iubește lectura, cum sunt eu. Pe Litographs puteți găsi o mulțime de modele și cărți cu care pot fi inscripționate tricourile. În imaginea de mai sus, tricoul are pe el rândurile din ”On the road” de Jack Kerouac, însă puteți găsi o varietate imensă de romane. Dacă vreți să achiziționați o astfel de bluză, dați un click aici.

6. O lampă în formă de carte

book-shaped-light

Una dintre probleme pe care le întâmpin seara când vreau să citesc este, bineînțeles, lumina. Becul mi se pare prea puternic, iar lampa prea slabă. Această lampă în formă de carte este superbă, mai ales că este și practică, dar și o piesă de decor unică, perfectă pentru fiecare cititor înrăit. Ce să mai, eu o ador și vreau neapărat să mi-o cumpăr la un moment dat! Pentru a o cumpăra, dați un click aici.

7. Un suport pentru cărți

bookend

Cu toții ne-am confruntat cu problema ultimelor cărți de pe un raft, care au obiceiul să cadă. Cu aceste suporturi adorabile, problema aceasta se rezolvă, în același timp fiind o piesă de design unică. Este un cadou practic și foarte drăguț, mai ales dacă are și un mesaj ca cel de mai sus sau dacă are legătură cu o anumit carte sau serie. Modelul de mai sus poate fi găsit pe H&M.

8. O geantă în formă de carte

bag-that-looks-like-book

Încerc de vreo cinci minute să găsesc un mod de a vă explica cât de mult îmi plac aceste genți, dar îmi este imposibil. Mi se par, pur și simplu, geniale. Sunt stilate, adorabile, și cadoul perfect. Vreau, vreau, vreau! Geanta poate fi achiziționată de aici. Bine, dacă vreți să mi-o faceți cadou, să știți că nu mă supăr! 😀

9. Perne inspirate din cărți

book-pillow

Fie că se aseamănă cu o carte, cu un card de acces la bibliotecă sau are pur și simplu legătură cu romanul preferat, o pernă este un cadou foarte reușit pentru un cititor înrăit. Cărțile și pernele merg împreună perfect, pentru că toți știm cât de mult ne zvârcolim până găsim o poziție confortabilă atunci când vrem să citim. Pernele acestea sunt drăguțe, confortabile, și îți oferă posibilitatea de a plânge în voie atunci când personajul preferat dintr-o poveste moare. Mai multe modele puteți găsi pe Redbubble.

10. Novel tea, sau ceaiul special pentru cititori

novel-teas

Ce poate fi mai bun decât un ceai… literar? Novel Teas este o colecție de ceaiuri cu inscripții și citate din diverse cărți clasice. Pentru iubitorii de ceai și romane clasice, acesta este cadoul potrivit! Eu vreau de mult să îmi cumpăr o cutie , dar încă nu l-am găsit în nici un magazin. Tipul ceaiului este English breakfast, deci pentru o experiență tipic britanică, se recomandă alături de un roman din era Victoriană.

Ceaiul se găsește pe Amazon.

11. Pahare de vodkă cu citate din cărți

shot-glasses

Pasiunea pentru cărți înainte de toate! Chiar și înaintea alcoolului. Chiar dacă nu sunt o împătimită a shot-urilor sau a tăriei, aș fi extrem de fericită dacă cineva mi-ar face cadou aceste păhăruțe cu citate din cărți și fotografiile anumitor autori pe ele. Mai ales că unul dintre ei este Oscar Wilde, scriitorul meu preferat. Ideea este absolut genială, ce să mai!

Paharele le găsiți pe Amazon.

12. Un ceas cu tematică literară

book-clock

Când eram mică, aveam o adevărată pasiune pentru ceasurile de perete. Mi se păreau fascinante, și nici acum nu îmi pot explica de ce. Cert este că, pentru mine, un ceas de perete este un cadou foarte bun. Este practic și foarte simpatic, mai ales dacă are o inscripție cu tematică literară. Pe internet se găsesc o mulțime de modele. Daca vreți să le vedeți, dați un click aici.

13. Un colier special pentru cititori

il_570xn-748763021_c6cu

Cadoul acesta este numai bun pentru cititoarele înrăite! Eu îmi doresc de mult un colier care să aibă legătură cu lumea cărților, iar cel de mai sus mi-a atras atenția și mi-a furat inima definitiv. Este stilat, cât se poate de finuț, atestă faptul că persoana care îl poartă este un iubitor de cărți, iar faptul că poți inscripționa o literă pe el mi se pare foarte drăguț. Pe Etsy puteți găsi mai multe modele.

14. Un tote bag în care să îți cari cărțile 

original_book-sketch-cotton-tote-bag

Mi-au plăcut dintotdeauna așa zisele ”tote bags”, în care poți căra orice, dar în special cărți. Sunt practice, confortabile, ușor de cărat și super adorabile. Am și eu câteva, pe care le folosesc de fiecare dată când trebuie să merg la librărie sau la bibliotecă. Plănuiesc să îmi cumpăr una a cărei inscripție să aibă legătură cu cărțile. Cea de mai sus îmi place foarte mult, dar dacă vreți să vedeți mai multe modele, o puteți face aici.

Acestea sunt doar câteva dintre obiectele pe care le puteți face cadou unui iubitor de cărți fără a vă fie frică că ați dat greș. Eu m-am îndrăgostit complet de câteva dintre lucrurile de mai sus și mi le voi cumpăra cu siguranță. Sper că și pe voi v-am ajutat și v-am oferit un pic de inspirație. Dacă aveți recomandări și idei de cadouri, le aștept în comentarii! 🙂

 

4 thoughts on “14 cadouri pentru iubitorii de carte

Leave a Reply

